Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، در بخشی از این بیانیه آمده است: کوچ اجباری ساکنان محله شیخ جراح در قدس شرقی ، جنایتی تمام عیار است که یکبار دیگر رژیم کودک کش صهیونیستی در ماه مبارک رمضان مرتکب آن شد . اخراج ساکنان ۲۸ خانه که تعدادشان به حدود ۵۰۰ نفر می‌رسد در چارچوب طرحی مستمر برای یهودی سازی قدس شرقی به ویژه محله ‌های نزدیک به شهرک قدیمی انجام می‌شود تا از حضور فلسطینی‌ها تخلیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن تاکید بر همبستگی کامل با مردم محله شیخ جراح و ملت مظلوم و رنج کشیده فلسطین ، بویژه کودکان و نوجوانان اقدام سیاست های تتتجاوزکارانه صهیونیست ها را در مصادره بیشتر زمین های فلسطینیان و اخراج و آواره سازی آنها را به شدت محکوم کرده و تاکید دارد که اسرائیل یک قدرت اشغالگر بوده و بر اساس کنوانسیون های بین المللی خصوصا کنوانسیون های چهارگانه ژنو اقدامات این قدرت اشغالگر در بیت المقدس، جنایت جنگی محسوب شده و باید دادگاه بین المللی کیفری آن را به طور فوق العاده مورد پیگیرد قرار دهد.
 
بی تردید پیامدهای تجاوزات اخیر در بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی بسیار سنگین خواهد بود و همانطور که ملت فلسطین نشان داد شرایط معادله کاملا تغییر کرده است و این جوانان فلسطین هستند که در هر تحولی تعیین کننده اند و اسرائیل نمی تواند روی جریان خائن فلسطین حساب باز کند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران

انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  انجمن سینمای جوانان ایران در خصوص پاسخ پهپادی و موشکی نیروهیا مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی ….» (سوره انفال/17)

شکر و سپاس خدای بزرگ را که ملت ایران را یاری‌گر است و به واسطه جان‌فشانی‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار ایران عزیز بیش از پیش جلوه‌گر کرده‌است. عملیات «وعده صادق» که پاسخی کوبنده و بازدارنده به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی پس از حمله این غده سرطانی به کنسول‌گری ایران اسلامی بود؛ هم دفاعی مشروع برای ملت ایران رقم زد و هم امیدآفرین در جهان اسلام شد.امروز جهانیان با معادله‌ای متفاوت از قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی در غرب آسیا مواجه اند؛ قدرتمندان سر تعظیم در برابر ایران بزرگ فرود می آورند و ملت ‌های مظلوم و مستضعف نیز تکیه‌گاهی مستحکم‌تر از پیش را در کنار خود حس می کنند.

جهانیان می‌دانند که ما کشوری جنگ‌طلب نبوده و نیستیم؛ اما در طول پنج دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان ایران همواره مدافع تمامیت ارضی این خاک بوده ایم و قدمی از وجب به وجب ایران عقب ننشستیم؛ این بار نیز با استفاده از حق دفاع مشروع خود قدمی در جهت بازدارندگی برداشتیم که با لطف خداوند فتح و ظفر گسترده‌ای را نصیب ایران و اسلام کرده است و زوال این غده سرطانی را تسریع می کند که نبود آن یعنی ایجاد امنیت برای تمام جهانیان!انجمن سینمای جوانان ایران ضمن حمایت تمام قد از این پاسخ کوبنده و به موقع؛ از نیروهای مسلح ایران اسلامی تشکر می کند و برای آنان همچنان نصرت الهی را طلب می نماید که «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم».

والسلام علیکم و رحمه‌الله

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • اقدامات ایران، نشانگر رویکرد مسئولانه به صلح جهانی
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه
  • جان کربی: حمله ایران، واقعا بی سابقه بود
  • جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌ هستند
  • جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌اند
  • بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین
  • ونزوئلا: صلح زمانی تضمین می‌شود که قوانین بین‌المللی، در مورد مردم و دولت فلسطین برقرار شود