Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:31:59 GMT

آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای دریافت فطریه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۹۰۲

آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای دریافت فطریه

زهرا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بهزیستی استان به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی است و طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق دفتر نماینده ولی فقیه در استان؛ استانداری و فرمانداری امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی تحت نظارت شورای زکات استان توسط بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) به صورت منسجم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود به خاطر بیماری کرونا و همچنین برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلی‌ها و مساجد استان بیان کرد: صندوق‌های جمع آوری مشترک ۲ نهاد حمایتی یعنی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی) در اطراف اماکن مذکور مستقر می‌شوند و مردم شریف و مؤمنین معزز می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که با دیدگاه کاملاً کارشناسی و کرامت محور متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان خود سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.

امینی افزود: برای سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات شرایط کرونایی برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی از طریق کارت مجازی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳ و شماره حساب ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ بانک مرکزی و شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی برای پرداخت آسان فطریه در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تمامی مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

کد خبر 5209971

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان مرکزی زهرا امینی فطریه اراک ماه رمضان ۱۴۰۰ ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا انتخابات 1400 اردبیل عید سعید فطر فلسطین عکس استانها بهزیستی استان زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد