Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@12:05:30 GMT

اولین کاندیدای اصلاح طلب ثبت نام کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۰۵۶

محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات روز سه شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 او گفت به عنوان کاندیدای اصلاح طلب در این دوره از انتخابات شرکت کرده است.

منبع: ایسنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ژاپن به دنبال تساوی برابر تاجیکستان در دیدار آخری مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ امتیازی شد و بعد از تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی در رده سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

ژاپن در دیدار اول برابر قرقیزستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و در دیدار دوم موفق شد با ۵ گل کره جنوبی را شکست دهد. این تیم همواره یکی از قدرت‌های فوتسال آسیا بوده است و در کنار ایران تنها تیمی است که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد.

در ۱۶ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران ۱۲ دوره و ژاپن ۴ دوره قهرمان شدند. ضمن اینکه ژاپنی‌ها در ۱۵ دوره موفق به رسیدن به نیمه نهایی شدند و تنها در سال ۲۰۱۶ بود که این تیم با شکست برابر ویتنام از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

اما نکته قابل توجه این است که در تمام ۱۶ دوره‌ای که از این مسابقات می‌گذرد ژاپن همواره از مرحله گروهی بالا آمده است و این نخستین بار در تاریخ فوتسال جام ملت‌ها است که ژاپن نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

اما این حذف تبعات بزرگ دیگری هم برای ژاپن داشت. این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را داشت و سامورایی‌ها با این شکست شانس حضور در جام جهانی را هم از دست دادند.

ژاپنی‌ها در دوره گذشته این مسابقات در دیدار نخست برابر عربستان با نتیجه عجیب ۲ بر یک شکست خوردند اما در ادامه توانستند به دیدار نهایی برسند و با برتری برابر ایران عنوان قهرمانی را کسب کنند.

در این دوره هم وقتی ژاپنی‌ها در دیدار نخست برابر قرقیزستان تن به شکست دادند بسیاری معتقد بودند این یک تلنگر به سامورایی‌ها بود و وقتی در دیدار دوم با ۵ گل از سد کره جنوبی گذشتند این فرضیه قوی‌تر شد اما دیدار این تیم برابر تاجیکستان نشان داد که ژاپنی‌ها دیگر تیم مقتدر سال‌های قبل نیستند و به نظر می‌رسد فوتسال این کشور وارد دوره‌ای بحرانی شده است.

اما صعود قرقیزستان و تاجیکستان در این گروه و صعود مقتدرانه ازبکستان نشان داد معادله قدرت در فوتسال آسیا تغییر کرده است و به نظر می‌رسد باید در آینده منتظر اتفاقات غیرمنتظره ای باشیم که تیم‌های منطقه آسیای مرکزی مانند ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان رقم خواهند زد.

کد خبر 6085681

دیگر خبرها

  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان