Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:37:25 GMT

اجرای تورهای گردشگری و طبیعت‌گردی در گیلان ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۱۹۷

اجرای تورهای گردشگری و طبیعت‌گردی در گیلان ممنوع

ایسنا/گیلان رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ممنوعیت اجرای تورهای گردشگری و طبیعت‌گردی در تعطیلات عید فطر خبر داد.

روزبه آلیانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: حسب اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز وضعیت کنونی استان گیلان هیچگونه مجوزی برای اجرای تورهای سیاحتی و طبیعت‌گردی صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از علاقه‌مندان به سفر درخواست کرد به تبلیغاتی که در روزهای اخیر در خصوص اجرای تورهای گردشگری توسط افراد سودجو منتشر می‌شود، اعتماد نکنند و در صورت مشاهده مراتب را به معاونت گردشگری استان اطلاع دهند.

رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان اضافه کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بوده و حفظ سلامت هموطنان و گردشگران اولویت اصلی این اداره‌کل بشمار می‌آید و در این راستا با افراد و گروه‌هایی که برخلاف پروتکل‌های اعلامی نسبت به برگزاری تورهای گردشگری اقدام نمایند بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری میراث فرهنگی تورهای گردشگری اجرای تورهای اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: از مجموع تولیدات به فروش رفته صنایع دستی، ۳۰میلیارد ریال در کارگاه‌ها و ۷۰ میلیارد ریال مربوط به بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی بوده است.
محمد بینوا با اشاره به اینکه هم اکنون در سه بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در قالب ۵۰غرفه عرضه و فروش در مرکز شهرستان فعال است گفت: به ترتیب نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قمیتی ، زیور آلات سنتی، بافت‌های داری مانند زیلو و گلیم ، سفال و سرامیک ، قلمزنی ، منبت و پیکر تراشی و تولیدات چرمی بیشترین میزان فروش صنایع دستی شهرستان را به خود اختصاص داده است
وی افزود: اخذ نشان ملی و مرغوبیت کالا توسط هنرمندان صنایع دستی نشانه ریشه دار بودن این هنر در شهرستان کاشان و مایه مباهات و غرور ملی است.
معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان افزود: در حال حاضر بیش از هزار هنرمند در ۷۰ رشته مختلف صنایع دستی در شهرستان کاشان فعالیت دارند و این ظرفیت مناسبی برای رونق صنایع دستی در کاشان است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی گیلان
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت
  • ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان
  • ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • بیش از ۵ هزار مسافر از تورهای بافت‌گردی شیراز استقبال کردند