Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: برای حل مشکلات کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته ام و دولت من، دولت شهروندان قدرتمند ایرانی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین دهقان بعد از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: چیزی که در کشورمان معنی ندارد، زمان و برنامه ریزی برای اجرای فعالیت هاست، اما زمان حلال مشکلات ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون معطل ماندن برای حضور یا حضور نیافتن کسی، در اولین روز برای ثبت نام آمده‌ام.
آقای دهقان تصریح کرد: مسئولیت پذیری و نظم را از همین لحظه باید آغاز کرد، انتخابات ریاست‌جمهوری فیلم و سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تعلیق نگه داشت.
وی گفت: عرصه اداره کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست و پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآمدی مسئولان نظام حق همه ملت ایران است.
آقای دهقان با بیان اینکه مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند و باید با مردم رو راست بود افزود: همه مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت بوده و آن هم نه شفافیت انتخابات، بلکه شفافیت دائمی است.
وزیر اسبق دفاع همچنین گفت: مصرانه معتقدم، برقراری عدالت به نظارت مردمی و با استفاده از فضای مجازی و رسانه هاست، با درک واقعی از نارضایتی ها، رنج‌ها، مطالبات مردم و با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه، عدالت برقرار می‌شود.
وی تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته ام و با عنایت خداوند، تنها به یاری ملت عزیز چشم دوخته ام.
آقای دهقان تاکید کرد: دولت من، دولت شهروندان قدرتمند ایرانی همه مردم، فارغ از زبان، قومیت و فارغ از هر نوع تبعیضی است و همه با هم برابرند.
وزیر اسبق دفاع همچنین گفت: دولت من دولتی سازنده خواهد بود که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به دنبال ایجاد آرامش و آرامش واقعی در زندگی مردم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات سلبریتی مشکلات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار همکاری دولت و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شد و گفت:‌ برای این مسئله باید حرکت جهادی صورت گیرد.

آیت‌الله‌ لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سال همکاری دولت و مردم است و همگان باید برای تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: همه ما از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی موجود ناراضی هستیم و باید مردم و دولت دست در دست هم گذاشته تا حرکتی جهادی برای برون رفت از این وضعیت و تحقق شعار سال صورت گیرد.

امام جمعه شیراز، یکی از این راهکارها را افزایش تولید در کشور دانست و گفت: اگر از مشکلات ناراحت هستیم باید در راستای رونق تولید قدم برداریم و این کار از عهده دولت به تنهایی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت مردمی به معنای واقعی کلمه باید اتفاق بیافتد تا ان‌شاءالله به مرور بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • جنبش صدر عراق به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد