Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر لزوم تداوم حملات علیه نوار غزه تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر لزوم تداوم حملات علیه نوار غزه تاکید کرد.
پایگاه اینترنتی النشره لبنان افزود بنی گانتس وزیر دفاع رژیم صهیونیستی دستور داد حملات علیه نوار غزه ادامه یابد. وی به طور همزمان شماری از نیرو‌های ارتش را به شهرک‌های نزدیک مناطق اطراف نوار غزه فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه معاریو نوشت پس از جلسه ارزیابی امنیتی که صبح امروز برگزار شد، گانتس دستور داد حملات علیه نوار غزه ادامه یابد.
در همین حال، کانال 13 این رژیم اعلام کرد شماری از نیرو‌های ارتش برای تقویت امنیت در مناطق نزدیک به نوار غزه فراخوانده شدند.

بزرگترین حمله موشکی به دو شهر اسدود و عسقلان
شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد در پاسخ به ادامه بمباران نوار غزه، بزرگترین حمله موشکی به دو شهر صهیونیستی اسدود و عسقلان صورت گرفت.

هدف قرار دادن مدرسه ای در نوار غزه
شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد منابع فلسطینی اعلام کردند جنگنده‌های رژیم اشغالگر مدرسه جمعیت الصلاح را در دیر البلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه26 فلسطینی از جمله 9 کودک به شهادت رسیدند و 122 نفر زخمی شدند.

فراخوانی سربازان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دستور تقویت نیروهای نظامی این رژیم در مرز نوار غزه را از جمله با ارسال توپخانه و تانک صادر کرد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پنج هزار سرباز ذخیره ارتش این رژیم را فراخواند.

52 شهرک نشین صهیونیست در عسقلان زخمی شدند
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد بیمارستان برزلای در شهر عسقلان، از پذیرش 52 شهرک نشین درپی اصابت تعداد زیادی موشک به این شهر خبر داد.

درپی حمله پهپادی مقاومت فلسطین چند نظامی این رژیم زخمی شدند
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد چند نظامی رزیم صهیونیستی بر اثر انفجار بمبی که پهپاد گروه‌های مقاومت فلسطینی به سوی آن‌ها در اطراف نوار غزه پرتاب کرده بود، زخمی شدند.

اتحادیه اروپا خواهان آتش بس فوری در فلسطین اشغالی شد
شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد اتحادیه اروپا خواهان آتش بس فوری در غرب آسیا و حمایت از غیرنظامیان شد.
اتحادیه اروپا افزود حوادث فعلی در فلسطین اشغالی لزوم مذاکره مستقیم و یافتن راه حل سیاسی را ثابت می‌کند.

تاکید گردان‌های عزالدین قسام بر ادامه مقابله با صهیونیست ها در قدس
پایگاه اینترنتی القسام گزارش داد اتاق مشترک عملیات مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از قدس و در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه اهالی قدس و در پاسخ به فریاد آزادگان این شهر گروه‌های مقاومت فلسطین در قالب اتاق مشترکی در عملیات «شمشیر قدس» (سیف القدس) ضرباتی را به اشغالگران وارد کردند.
این اتاق مشترک افزود عملیات مذکور با حمله موشکی به قدس اشغالی و هدف قرار دادن یک خودروی صهیونیست‌ها در شمال نوار غزه آغاز شد و به دنبال آن حملات موشکی سنگینی به اطراف تل آویو و دیگر شهر‌های اشغالی و شهرک‌های اطراف نوار غزه صورت گرفت.
در این بیانیه آمده است:
بارها به دشمن درباره لزوم توقف تجاوز به مقدسات و مردم مان هشدار داده بودیم، اما دشمن همچنان به تجاوزگری‌های خود ادامه داد؛ بنابراین اکنون زمان پرداخت هزینه هاست. ما فارغ از پیامدها، از همه توان خود برای حفاظت از مردم مان استفاده می‌کنیم. سلاح ما متعلق به همه مردم ماست، هر کجا که باشند. دشمن ناجوانمرد بداند که دوران به انزوا کشاندن قدس و مسجد الاقصی برای همیشه سپری شده است. ما به مردم مان به ویژه اهالی قدس اطمینان می‌دهیم، مقاومتی که روی آن حساب باز کرده اید شما را تنها نخواهد گذاشت و همچنان سپر و شمشیر شما خواهد بود.

ناکامی رژیم صهیونیستی در ایجاد امنیت
شبکه تلویزیونی المیادین در گفت و گو با تحسین الحلبی حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و هشدار‌های آن‌ها به رژیم صهیونیستی را بررسی کرد و نظر وی را در این باره جویا شد.
تحسین الحلبی پاسخ داد صهیونیست ها از همه ابزار‌ها برای تحقق اهداف اصلی خود که تثبیت و تحکیم طرح‌های صهیونیستی و تامین حداکثر امنیت و آرامش فردی و جمعی برای خودش و شهرک نشینان است استفاده می‌کند. اما آیا رژیم صهیونیستی در این کار موفق بوده است؟ چه ابزاری مانده است که این رژیم از آن استفاده نکرده است؟ این رژیم از سال 1948 مرتکب کشتار‌های متعددی شده است، کرانه باختری و نوار غزه و جولان و سینا را در سال 1967 اشغال کرد و اقدامات بیشمار دیگری برای نابود کردن هویت ملی فلسطینی در این سرزمین و اخراج آن‌ها از آنجا انجام داد تا فلسطینیان را نابود کند و اثری از آن‌ها نماند. اما با وجود همه این کار‌ها؛ ما الآن کجا هستیم؟ به سخنان چند هفته پیش روون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی اشاره می‌کنم که درباره اوضاع کلی این رژیم از جمله بحران انتخابات و تشکیل کابینه ائتلافی گفت ”اسرائیل در 73 سال گذشته هیچگاه اوضاعی شبیه اوضاع کنونی نداشته است“ بنابراین وقتی راس رژیم صهیونیستی این حرف را می‌زند؛ ببنید جزئیات بحران دیگر چیست. این رزیم تاوان سنگینی بابت انتفاضه‌های ملت فلسطین پرداخت می‌کند.

جنگ با نوار غزه چند روز ادامه خواهد یافت
پایگاه اینترنتی عکا، تال لیف رام کارشناس نظامی روزنامه معاریو گفت ارزیابی مؤسسه امنیتی رژیم صهیونیستی بر این اساس است که جنگ با نوار غزه به مدت چند روز ادامه خواهد یافت.
به گفته تال لیف رام، پیش بینی می‌شود نیروی هوایی این رژیم حملات شبانه علیه نوار غزه را تشدید کند و برای شلیک موشک از نوار غزه در ساعات صبح هم آمادگی‌هایی وجود دارد.
ارتش این رژیم عملیات نظامی در نوار غزه را «نگهبان دیوارها» نامگذاری کرده است.

فرمانده گردان های عزالدین قسام: مقاومت در کنار اهالی قدس است
به گزارش پایگاه اینترنتی فلسطین آنلاین ابوعبیده خطاب به اهالی قدس گفت به فلسطینیان در قدس می‌گوییم در جوار مسجدالاقصی در امنیت باشید و بدانید مقاومت در کنار شما بیدار است و انگشت آن روی ماشه قرار دارد.

تمرکز مقاومت بر روی شهر راهبردی عسقلان
فعالیت‌ها در نوار غزه تحت تاثیر اوضاع امنیتی و حملات متقابل مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به شدت کاهش پیدا کرده است و گروه‌های مقاومت با توجه به اهمیت شهرک عسقلان، بیشتر حملات خود را بر این شهرک متمرکز کرده اند.
احمد شلدان خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در غزه در ارتباط زنده با استودیوی خبر شبکه درباره آخرین تحولات اوضاع درگیری‌ها و حملات متقابل بین فلسطین اشغالی و نوار غزه گفت اندکی پیش جنگنده‌های رزیم صهیونیستی محله الرمال در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرار دادند، به نظر می‌رسد هدف مشخصی نزدیک مسجد الکنز در محله الرمال هدف قرار گرفته است، ولی هنوز اطلاعاتی از جزئیات این حمله نداریم. پیش از این حمله نیز، مناطق مختلف نوار غزه چند بار هدف حملات هوایی قرار گرفت که طی آن یک کارگاه در خان یونس و ساختمان اداره مدنی در غزه هدف قرار گرفت.
وی ادامه داد رفت و آمد در غزه در مقایسه با روال عادی در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، بسیار اندک است. معمولا در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان فعالیت‌ها و خرید و فروش در شهر افزایش پیدا می‌کرد، اما فعلا به سبب وخامت اوضاع امنیتی تردد افراد بسیار کم شده است. هواپیما‌های شناسایی در آسمان نوار غزه پرواز می‌کنند. هم اکنون صدای انفجاری شنیدیم که شاید ناشی از انفجار موشک‌های گنبد آهنین باشد که می‌کوشد موشک‌های مقاومت فلسطین را رهگیری و منهدم کند. مقاومت همچنان به حملات موشکی خود به شهرک‌های اطراف نوار غزه از جمله عسقلان، ناحال عوز، پایگاه نظامی کرم ابوسالم و دیگر مناطق ادامه می‌دهد. تاکنون صد‌ها موشک از نوار غزه شلیک شده است. گروه‌های فلسطینی بیشتر حملات خود را به سبب اهمیت سیاسی و تراکم جمعیتی عسقلان، بر این منطقه متمرکز کرده اند. عسقلان همچنین شهری اقتصادی و صنعتی به شمار می‌رود.

سخنگوی جنبش حماس: مقاومت سپر مدافع ملت فلسطین خواهد بود
به نوشته پایگاه خبری العهد لبنان، فوزی برهوم بر پایداری و ثبات ملت فلسطین در همه عرصه ها، مواضع و خطوط تماس با رژیم اشغالگر و به مقاومت قهرمان فلسطین و در رأس آن‌ها گردان‌های قسام درود فرستاد که مسئولیت دفاع از ملت فلسطین، پاسخ قدرتمندانه و مستقیم به تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر و جنایت‌های آن علیه مردم فلسطین در قدس و نمازگزاران در مسجد الاقصی، هدف قرار دادن غیر نظامیان و کودکان و مواضع مقاومت ر در غزه برعهده گرفتند.
برهوم بار دیگر تاکید کرد از معادله حمله در پاسخ به حمله بازنخواهیم گشت؛ معادله‌ای که مقاومت با قدرت تمام بر دشمن صهیونیستی تحمیل می کند.
برهوم همچنین گفت هدف قرار دادن عمدی منازل امن، کودکان و زنان غزه از جانب رژیم اشغالگر، از میزان جنایت‌ها و وحشی گری آن پرده بر می‌دارد که پس از ناکامی در شکستن عزم و اراده مقاومت، نبرد را به سمت کودکان غزه و منازل آن‌ها منتقل کرد؛ اما مقاومت در دفاع از ملت فلسطین و منافع آن با احساس مسئولیت عمل می‌کند و آن را وظیفه ملی خود می‌داند.
وی در پایان گفت مقاومت سپر مدافع ملت فلسطین باقی خواهد ماند و به هر بهایی، با همه قدرت به مقابله با تجاوزگری ادامه خواهد داد و دشمن اسرائیلی باید در محاسبات خود بازنگری کند و معادله را به خوبی متوجه شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غزه حملات علیه نوار غزه تلویزیونی الجزیره مقاومت فلسطین پایگاه اینترنتی گروه های مقاومت رژیم صهیونیستی اطراف نوار غزه هدف قرار دادن رژیم اشغالگر نوار غزه ملت فلسطین اهالی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند