Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از جدایی محمد هاشم زاده از تیم ملی فوتسال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی بار‌ها از مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال درخواست یک مربی جدید کرد.

در فدراسیون قبلی با درخواست ناظم الشریعه بار‌ها مخالفت شد، تا این که عزیزی خادم سکان هدایت فدراسیون فوتبال را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه‌های خود بار‌ها اعلام کرد که از تیم ملی فوتسال حمایت ویژه‌ای خواهد کرد تا ملی پوشان کشورمان بتوانند در مسابقات جام جهانی عملکرد درخشانی از خودشان نشان دهند.

عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال قول داد تا به زودی یک دستیار جوان و آینده دار را به عنوان کمک در کنار ناظم الشریعه قرار دهد. ظاهرا مسئولان کمیته فوتسال صحبت‌هایی با محمد کشاورز، سرمربی این فصل راگای تهران داشته اند تا به عنوان دستیار ناظم الشریعه در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشد.

گویا کشاورز برای همراهی تیم ملی فوتسال مشکلی ندارد و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم باید او را تایید کنند تا بتواند به عنوان مربی کار خودش را در تیم شروع کند.

بیشتر بخوانید

ملی پوش سابق تیم فوتسال گهر زمین سیرجان بازی حساس تیمش را از دست داد

مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه در لیتوانی برگزار می‌شوند. در دوره قبل این رقابت‌ها، ملی پوشان فوتسال کشورمان موفق شدند در دیدار رده بندی با غلبه بر تیم ملی پرتغال عنوان سومی جهان را به دست آورند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی ناظم الشریعه کشاورز فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند

دو مربی به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند...

طرفداری| به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده است؛ او همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد. وی همچنین در عرصه مربیگری در تیم‌های سپاهان، گل گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی محترم این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این اتفاق را فراهم کرد، تقدیر کند.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجددا به کادر فنی پیوست. تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار کنار امیر قلعه نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال