Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:00:12 GMT

جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان «آنلاین» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۳۳۰

جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان «آنلاین» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی اظهار کرد: دهمین جشنواره فیلم اردیبهشت می بایست سال گذشته برگزار می شد ولی به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا به تعویق افتاد.

وی افزود: امید داشتیم در اردیبهشت امسال جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم ولی متاسفانه به دلیل موج چهارم بیماری کرونا این امر نیز برای حفظ سلامت عمومی محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: جشنواره فیلم اردیبهشت در دو بخش استانی با موضوع آزاد و بخش ملی با موضوع خلیج فارس برگزار می‌شود که در بخش استانی 97 اثر و در بخش ملی 24 اثر متقاضی حضور در جشنواره می باشند. 

کمالی زرکانی به زمان برگزاری آنلاین جشنواره اشاره کرد و افزود: تاریخ برگزاری این رویداد ۳ الی ۶ خرداد ماه امسال می باشد.

هیات انتخاب جشنواره متشکل از عبدالله خداکریمی، خوبیار سالاری و مهرداد امیرزاده هستند و فرایند انتخاب آثار انجام و طی چند روز آینده اسامی فیلم‌های راه یافته اعلام می شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سازان می بایست در اسرع وقت و حداکثر ظرف مدت یک هفته نسخه اصلی فیلم‌های راه یافته خود را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان مهرداد امیر زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود