Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@03:41:53 GMT

ملکه گدایان به ایستگاه پایانی در فصل اول رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۳۳۸

ملکه گدایان به ایستگاه پایانی در فصل اول رسید

قسمت پایانی فصل نخست سریال «ملکه گدایان» چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از فیلیمو پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، آخرین قسمت از فصل اول سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در حالی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود که فصل دوم این سریال نیز آماده پخش است.

«ملکه گدایان» روایت متفاوتی از زندگی کودکان کار در کنار یک داستان معمایی و پر پیچ و خم است که حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه آن را نوشتند و یکی از پربازدیدترین محصولات فیلیمو است که با استقبال مخاطبان همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین سهیلی زاده بعد از ساخت سریال «مانکن» در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی به سراغ فیلمنامه «ملکه گدایان» رفت تا باز هم همان دغدغه‌های همیشگی‌اش را این بار در قالب داستانی تازه مطرح کند.

باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، الهام شعبانی و باحضور علی اوجی، با هنرمندی رویا نونهالی و فرزاد فرزین بازیگران این سریال هستند.

«ملکه گدایان» به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه‌ها به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود و تیتراژ ابتدا و انتهای این سریال را روزبه بمانی اجرا کرده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ملکه گدایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد.

دیگر خبرها

  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • سوت سرنوشت
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم