Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:07:02 GMT

برطرف شدن مشکل مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۳۶۲

برطرف شدن مشکل مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ واحد مرغداری راکد این استان قابلیت احیاء و بازگشت به چرخه تولید دارند و ۲۵ واحد دیگر باید احداث شود تا مشکل گوشت مرغ استان رفع شود.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سید حشمت الله صمیمی دوست روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان با اشاره به اینکه استان در تولید گوشت مرغ با کسری مواجه است، گفت: سازمان جهاد کشاورزی ظرف دو هفته مهلت دارد میزان تولید و کسری مرغ را احصاء و گزارش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از مجموعه ۴۱ واحد مرغداری راکد ۱۱ واحد توان بازگشت به چرخه تولید را ندارد و از رده خارج هستند، بیان کرد: ۳۰ واحد دیگر قابلیت احیاء را دارند که سازمان جهاد کشاورزی برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید برنامه‌ریزی انجام دهد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با بازگشت این تعداد واحد مرغداری راکد به چرخه تولید، استان نیازمند ۲۵ واحد جدید است که در صورت احداث این واحدها همه نیاز مرغ استان کهگیلویه و بویراحمد در خود استان تولید و تامین می‌شود.

صمیمی‌دوست خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فراخوان کنید تا کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند ورود کنند.

 وی بیان کرد: اولویت استان کهگیلویه و بویراحمد بحث تولید مرغ است که از کسانی که در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مرغداری مشکل مرغ سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کهگیلویه و بویراحمد چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند