Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:53:51 GMT

 رفع تصرف ۳۹ میلیاردی اراضی ملی در علی آبادکتول 

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۳۸۱

 رفع تصرف ۳۹ میلیاردی اراضی ملی در علی آبادکتول 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی علی آبادکتول پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در آن شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم ۱۹ هزار و ۵۶۹ متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین مورد نظر، ۳۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این پرونده یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5210008

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروی انتظامی گلستان ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا اردبیل انتخابات 1400 عید سعید فطر فلسطین عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از تغییر کاربری در اراضی زراعی به وسعت ۶۵ هکتار و به ارزش بیش از ۵,۲۰۰ میلیارد تومان در کرج، پیشگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از دادگستری استان البرز، حسن مددی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج برای مقابله به موقع با تغییر کاربری‌ها، اظهار کرد: در پی گزارش اراضی اداره جهاد کشاورزی شهرستان کرج در خصوص شروع به تغییر کاربری غیرمجاز در محدوده حریم منطقه دو شهرداری کرج، دادستانی کرج دستور قضائی به منظور اجرای قانون در این محدوده را صادر کرد.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات مقابله‌ای و آزادسازی در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی بوده است، افزود: در این عملیات که با حضور نماینده دادستان، یگان امداد استان، کلانتری محمد شهر، شهرداری منطقه دو کرج، ادارات خدمات رسان برق و حفاظت اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرج اجرایی شد نسبت به آزادسازی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در وسعت حدود ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ارزش اراضی آزادسازی شده را پنج هزار و دویست میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: در این عملیات تفکیک و قطعه بندی به تعداد ۲۵ مورد، دیوارکشی ۲۵ مورد، بنا و سایبان و فضای سرپوشیده ۲ مورد، گودبرداری و استخر تفریحی ۳ مورد، محوطه‌سازی ۱۷ مورد، دپوی مصالح ۱۰ مورد و انشعاب غیرمجاز ۱۵ مورد اعمال قانون شد.

مددی با هشدار نسبت به عوامل ایجاد تغییر کاربری‌های غیرمجاز، گفت: استان البرز با توجه به استفاده از سامانه‌های نوین و ماهواره‌ای، رصد دقیقی و هوشمند در خصوص هرگونه اقدام به تغییر کاربری انجام می‌دهد و با اقدامات و برنامه‌هایی که منجر به آسیب به اراضی کشاورزی می‌شود به سرعت برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 746574

دیگر خبرها

  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • رفع تصرف سه طبقه در زعفرانیه تهران
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • دستگیری کلاهبردار ۱۴۰ میلیاردی در چرداول