Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشخص شدن اسامی نهایی بازیگران فیلم سینمایی «شبگرد»، فیلمبرداری این اثر پس از خروج شهرهای کشور از وضعیت قرمز کرونایی آغاز شده است.

 فیلمبرداری فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد موتمن از روزهای گذشته در لوکیش‌های تهران آغاز شده و علاوه بر امیر آقایی و امیرحسین فتحی که پیش از این خبر حضور آن‌ها قطعی شده بود، مهشید افشارزاده، جایگزین پانته‌آ پناهی‌ها شد و روشنک گرامی هم از دیگر چهره‌هایی است که در این فیلم ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب امیر آقایی، روشنک گرامی، احسان امانی، مهشید افشارزاده، بهنازپور فلاح، نازنین صلح جو، یاسر جعفری، حسین امیدی، شبیر پرستار، با حضور پیام احمدی‌نیا و هنرمندی امیرحسین فتحی، فهرست کامل و نهایی بازیگران این فیلم هستند.

«شبگرد» سیزدهمین تجربه کارگردانی فرزاد موتمن محسوب می‌شود و تهیه‌کنندگی آن را مرتضی شایسته برعهده دارد.

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: مرتضی شایسته، کارگردان: فرزاد موتمن، مجری طرح: سید یاسر جعفری، مدیر تولید: رضا حسین زاده اوره، نویسنده: امیرحسین دواتگر، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: عادل معصومیان، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: آزاده قوام، تدوین: سهراب خسروی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، عکاس: حبیب مجیدی و مدیر تدارکات: مهدی عبدی‌فرد./ایلنا

بیشتر بخوانید

بازیگر اصلی فیلم جدید فرزاد موتمن معرفی شد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرزاد موتمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی

سپاهان و ذوب آهن امروز به مصاف هم می روند.

طرفداری | مسعود سعیدی توییت جدیدی را به اشتراک گذاشت.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در خصوص عدم حضور رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد در لیست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه کرد:

توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید