Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:30:20 GMT

معاوضه عجیب پا با دندان کوسه در یک حادثه دریایی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۱۳

معاوضه عجیب پا با دندان کوسه در یک حادثه دریایی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اخبارک؛ آوریل سال ۲۰۱۵، در یکی از ایالت‌های جنوبی استرالیا، کریس بلوز موج سوار مشهور و حرفه‌ای مشغول تمرین و سرگرمی بود، اما اتفاقی برای او افتاد که بهترین ساعات زندگی‌اش را به کابوسی وحشتناک بدل کرد. او مشغول تمرین بود که کوسه سفید بزرگی به او حمله و بلوز را به آستانه مرگ کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوز حدود ۱۰ روز در بیمارستان بستری و تمام این مدت در کما بود. بعد از مدتی که از کما خارج شد، متوجه شد که یکی از پا‌های خود را در این حمله از دست داده است.

بیشتر بخوانید

لحظه حمله کوسه به یک جهانگرد آلمانی در دریای سرخ + فیلم

مدت‌ها از این اتفاق گذشت و کریس با این مسئله و پای مصنوعی خودش کنار آمده بود تا اینکه وقتی برای پس گرفتن تخته موج سواری خود به اداره پلیس رفته بود، دندان کوسه که در تخته گیر کرده بود را پیدا کرد و به مقامات پلیس تحویل داد.

در قوانین ایالتی استرالیا آمده که شهروندان حق داشتن گونه‌های جانوری محافظت شده یا حتی بقایای اجساد آن‌ها نیز نیستند. طبق قانون اداره شیلات در این ایالت، مالکیت، فروش یا خرید هر قسمت از کوسه سفید قانونی نیست و قانون برای هر کسی که آن را نقض کند مجازات ۱۰۰ هزار دلار استرالیا یا دو سال حبس در نظر گرفته است. اما به نظر می‌رسد که دولت کریس را از این امر معاف کرده، او دندان کوسه را در جعبه‌ای در خانه اش نگه می‌دارد و گفته است: " این دندان یک یادگاری خوب برای نوه‌های من است. همانطور که کوسه پای من را گرفت، من نیز دندان او را برای خودم نگه می‌دارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوسه کوسه غول پیکر کوسه ها اخبار حوادث موج سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظاتی از زاویه دید گربه را ببینید

در این ویدئو یک دوربین به گردن گربه‌ای نصب شده است. نحوه راه رفتن، نگاه کردن، دویدن و آب خوردن او را تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # گربه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • تصاویر هوش مصنوعی از هادی چوپان
  • تصویر بهنوش بختیاری در حرم امام رضا وایرال شد + عکس
  • عکس جدید ترانه علیدوستی که پربازدید شد + عکس
  • لحظه عجیب شستشوی برج‌های دبی با پهپاد + ویدئو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟
  • (عکس) شاهکار جدید زاکانی؛ چاپ بنر حجاب با فرمایشات خود!
  • (ویدئو) لحظاتی از زاویه دید گربه را ببینید