Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست امروز با اصحاب رسانه و ورزشی نویسان استان با اشاره به اینکه کیمیا زارعی، قایقران همدانی موفق به کسب سهمیه المپیک نشده است و نباید این موضوعات باعث فراموش کردن دستاورد‌های او باشد، گفت: حضور فعال و موثر کیمیا زارعی در دورانی که کرونا به ورزش آسیب زده است غنیمت است و تنها نباید از حذف شدن او صحبت کنیم، زیرا قهرمانان استان برای ما ارزشمند هستند و تنها نکته‌ای که حائز اهمیت است پیشرفت آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیئت‌های ورزشی استان، اظهار کرد: حضور بازنشسته‌ها در هیئت‌های ورزشی ممنوع است و تمامی افراد می‌بایست تابع قانون باشند؛ نباید مانع حضور جوانان کارآمد در هیئت‌های ورزشی باشیم و باید از فرصت حضور آن‌ها برخوردار باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: قائدتا بازنشستگان ما در حال حاضر توانایی مالی و اسکان مناسب تری نسبت به جوانان دارند و مشکلات مالی و مسائل گوناگونی که پیش‌روی جوانان است را کمتر تجربه می کنند و دیگر نیازی به حضور بیشتر آن‌ها نیست و استعفای کتبی خود را ارائه دهند.

سیفی اضافه کرد: البته که هر کدام از بازنشستگان ما که به درجه پیشکسوت در رشته‌های خود رسیده اند می‌بایست از بالاترین احترام ممکن برخوردار باشند و حرمت آن‌ها کماکان حفظ شود و از آن‌هایی که در حال حاضر هم مشغول به فعالیت هستند تقاضا دارم پیش از این که اداره ورزش و جوانان استان وارد جریانات شود، کم کم از مسئولیت‌های خود استعفا کنند و راه را برای جوانان باز کنند که ما در این زمان از بازنشستگان به عنوان مشاور‌ان خود یا حتی هیئت‌های ورزشی بهره‌مند باشیم و نسل مدیریتی ما جوان‌تر شود.

او در رابطه با برنامه‌های اداره ورزش و جوانان استان در سال جدید گفت: ساماندهی هیئت‌های ورزشی در سال جدید در دستور کار است. این امر بسیار واجب است و لازم داریم نظم به هیئت‌های ورزشی استان بازگردد. برای ساماندهی هیئت‌های ورزشی لازم است جوانان به روی کار بیایند و از زحمات بازنشستگان در طی این سال‌ها تقدیر به عمل آید و از سمت‌های خود استعفا کنند؛ همچنین نظارت بر حوزه ورزش قهرمانی و مباحث استعدادیابی به شدت در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با بیان اینکه طرح های عمرانی سنگینی را به سمت اجرایی شدن خواهیم برد. گفت: طرح  سه سالن که در مجاورت هم هستند و در منطقه سعیدیه قرار دارد پس از ۱۴ سال قرار است مرمت و بازسازی آن آغاز شود تا از امکانات آن بهره کافی برده شود و هیئت‌های مربوطه آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

سیفی افزود: در مرحله  اول سه سالن انجام می‌شود و پس از آن بازسازی و مرمت خانه شطرنج (محل هیئت شطرنج استان همدان) انجام خواهد شد و در این رابطه با هیئت شطرنج استان همدان صحبت‌هایی صورت گرفته است و بر این اساس با همکاری مالی اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج استان این امر صورت خواهد گرفت.

او تصریح کرد: از ماه بعد پیمانکار طرح ها  مشخص می شود و ۱۳ میلیارد بودجه به این امور اختصاص داده شده است. می‌توانم ادعا کنم ۶۷٪ بودجه بیشتر به اداره اضافه کرده ام و در مباحث عمرانی امسال ۳۸ میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد:نخستین مرکز کمپ‌های تیم ملی در غرب کشور که در ارتفاعات بالا تدارک دیده شده است دو هفته دیگر در همدان افتتاح خواهد شد و بزودی شاهد آن خواهید بود؛ پنج ماه پیش وعده این موضوع را داده بودم. 

حمید سیفی با بیان اینکه نظارت بر هیئت‌های ورزشی باید به صورت سیستماتیک باشد، گفت: سرمایه‌های هیئت‌های ورزشی استان برعهده مدیران آن‌ها است و نظارت اداره ورزش و جوانان در ماه‌های آتی تشدید خواهد شد و هیئت‌های ورزشی ما می‌بایست بازو‌های توانمند اداره ورزش و جوانان باشند و این موضوع را به شما می‌گویم که در این امر با هیچ هیئتی شوخی نداریم و نظارت ما کم کم جدی‌تر خواهد شد. با تمام احترامی که برای مدیران هیئت‌های ورزشی قائل هستیم از آن‌ها انتظار پیشرفت روزافزون در رشته ورزشی خودشان را داریم.

او با تاکید بر این موضوع که باید خود هیئت‌های ورزشی استان در مباحث اسپانسرینگ(یافتن حامی مالی) و بازاریابی ورود کنند، گفت: در پیدا کردن حامی مالی  واحدی را فعال کرده ایم که من دبیر آن جلسات هستم و همیشه بر این موضوعات تاکید دارم و سعی کرده ایم اگر هیئتی در این امر ناتوان است به آن‌ها کمک کنیم و می‌توانم به شما بگویم تاکنون صحبت‌هایی در رابطه با این موضوعات رد و بدل شده و تفاهم نامه‌هایی در رابطه با همکاری‌های آینده نوشته شده است و شرکت‌ها زمانی که وارد این جریانات شده اند و از برخی موضوعات مطلع شدند اشتیاق آن‌ها برای همکاری بالاتر رفته است و برای حضور در مجامع ورزشی به عنوان حامی امیدوارتر هستند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیات های ورزشی المپیک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هیئت های ورزشی استان اداره ورزش و جوانان خواهد شد هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ داریوش امانی در بازدید از روند اجرای این پویش سراسری در کیلومتر ۶۶ محور اردبیل-سرچم در مجتمع دریاقَرَه قِشلاق، از ساختِ نمازخانه‌ای در کنارِ پلیس راه اردبیل-سرچم تا ۵ ماه آینده خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان