Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:35:59 GMT

طرح ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیر بومی به ایلام آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۴۵

طرح ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیر بومی به ایلام آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، معروف بسطامی ظهر سه شنبه در بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، از مردم استان خواست ضمن رعایت و پرهیز از سفرهای غیرضروری نسبت به رعایت دقیق مصوبات و دستورالعمل‌های صادره اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برابر مصوبات ابلاغی و اطلاع رسانی شده از امروز ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در مبادی ورودی و خروجی استان و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

بسطامی تاکید کرد: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و توسط پلیس راه و تیم‌های استقراری ثبت تخلف می‌گیرد.

معاون استاندار ایلام؛ اضافه کرد: بر اساس این ابلاغ، تمامی سفرهای مصادف با تعطیلات عید سعید فطر در سراسر کشور شامل همه رنگ بندی ها خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیر بومی از مبادی نقاط پنج گانه استان نظیر سپتون، پل گاومیشان، ورودی شباب، ایوان و پل سیمره هلیلان از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت آغاز شده است.

وی گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ۱۰ شب تا سه صبح هم کماکان ادامه دارد و نظارت بر این مهم بر عهده پلیس راه و نیروی انتظامی است.

بسطامی با اشاره به گزارشات مکرر از تجمعات متعدد و مستمر مردم در آرامستان های علی صالح مهران و بهشت رضا شهر ایلام، گفت: این دو آرامستان به دلیل تجمع مردم در روزهای آخر هفته مکان اصلی شیوع کرونا هستند و باید با ساز و کارهای لازم از تجمعات آنها جلوگیری شود.

وی همچنین ازاصحاب رسانه استان خواست با توجه به موجود بودن واکسن کرونا برای جامعه هدف دراستان، با فرهنگ سازی زمینه این مهم را فراهم کنند تا طبق برنامه تمام افراد تزریق واکسن کرونا داشته باشند.

کد خبر 5210011

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام معروف بسطامی ممنوعیت تردد ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا اردبیل انتخابات 1400 عید سعید فطر فلسطین عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت در پی بارش های خوب و سیلابی شدن سیمینه‌رود، آبگیری تالاب «قره‌گُل» که جزو تالاب‌های فصلی این شهرستان به شمار می‌رود آغاز شده است و هم اکنون بیش از نود درصد آن آبگیری شده است.

  عبدالکریمی گفت : از سال گذشته تخصیص حقابه تالاب قره گل محقق شده است .

وی افزود: با آغاز احیای این تالاب فصلی در حال حاضر  پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند فلامینگو چنگر، مرغابی کله سبز، کاکایی صورتی و خاکستری و پرستوی دریایی به آن وارد شده اند.

اما در کنار این برای احیا و ماندگاری بیشتر این تالاب فصلی اهالی روستا هم پای کارند .

کمال بادی  عضو شورای روستای قره گل نیز   از مشارکت اهالی روستا در ساماندهی و لایروبی و بهسازی کانالهای ورودی آب از سیمینه رود به این تالاب خبر داد و گفت: این اقدام در سه مرحله اجرا شد .

تالاب قره گل در ۴۰ کیلومتری جاده بوکان به میاندوآب در مجاورت روستای قره گل این روزها یکی از مقاصد طبیعت گردی برای گردشگران است .

 

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران