Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:02:31 GMT

داستان ستاره ای که از هیچ به لالیگا رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۴۷

داستان ستاره ای که از هیچ به لالیگا رسید

خورخه ده فروتوس یکی از ستاره های غیرمنتظره این فصل لالیگا است.

به گزارش "ورزش سه"، داستان خورخه ده فروتوس، هافبک جوان لوانته نمونه ای از پشتکار برای رسیدن به رویای بازی در لالیگا است. در ادامه چند واقعیت جالب درباره این استعداد آینده دار را مرور خواهیم کرد؛

 

1-داستان خورخه دو فروتوس یک قصه عجیب و غیرمعمول بوده، زیرا او تا 16 سالگی در هیچ تیم فوتبالی بازی نکرده و کار خود را از سطح نوجوانان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تیم او درست دو سال قبل از اینکه این بازیکن و پدرش به مادرید سفر کنند، سپولودا نام داشت. پس از تست های مختلف در تیم هایی در پایتخت، رایو ماژاداهوندا به او برای حضور در تیم نوجوانان پیشنهاد داد.

 

 

2- این بازیکنی از کوچکترین روستا در بین تمام بازیکنانی که در این فصل در لالیگا بازی می کنند، آمده است. ده فروتوس اهل ناوارس دو انمدیو است، شهری در سگوویا بیش از صد خانوار ساکن ندارد.

 

3- نزدیکترین مغازه ورزشی به شهر دی فروتوس یک ساعت فاصله داشت و خانواده او به علت هفت روز مداوم در هفته در زمین نمی توانستند با خورخه به آنجا بروند. پس عمه او که در مادرید زندگی می کرد اولین کفش های فوتبالی این بازیکن را خریداری کرد. اولین ضربات خورخه در زمین فوتبال نیز در سنگ فرش های پشت کلیسای شهر نواخته شد.

 

 

4- در فصل 2017/18، خورخه یکی از بازیکنان برجسته در جریان صعود تاریخی رایو ماژاداهوندا به دسته دوم فوتبال اسپانیا لقب گرفت. این درخشش باعث شد تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیا با خورخه تماس بگیرد. او پس از یک فصل حضور در تیم دوم، خورخه به صورت قرضی برای رئال وایادولید و رایو وایکانو به میدان رفت و در ادامه به باشگاه فعلی خود لوانته پیوست.

 

5- در فصل فعلی لالیگا دی فروتوس عملکرد خوبی داشته و به عنوان یک بازیکن اصلی در تیم پاکو لوپز ظاهر شده است. هافبک جوان بازیکن لوانته که در مجموع با ارسال هفت پاس گل از این حیث بهترین بوده و او همچنین در چهار بار نیز گلزنی کرده است.

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا 
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

لوانته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوانته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!