Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:27:37 GMT

کشف اشیاء عتیقه متعلق به دوره ساسانیان درگلوگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۵۵

کشف اشیاء عتیقه متعلق به دوره ساسانیان درگلوگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود کلوانی با اشاره به کشف اشیا عتیقه متعلق به دوره ساسانیان افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و قاچاق اشیا تاریخی توسط فردی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کلوانی از کشف ۴۱ قطعه شیء تاریخی متعلق به دوره ساسانیان در بازرسی از منزل متهم خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزشی کالاهای کشف شده را بالغ بر دو میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ کلوانی در خاتمه با بیان این متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد قاچاق اشیا عتیقه را تاراج هویت تاریخی و فرهنگی جامعه برشمرد و از شهروندان خواست: برای حراست از میراث و هویت تاریخی و فرهنگی کشور با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5210009

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف اشیاء عتیقه نیروی انتظامی مازندران گلوگاه ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا اردبیل انتخابات 1400 عید سعید فطر فلسطین عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث‌ فرهنگی گیلان ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند.

ولی جهانی امروز، ۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی شامل موزه‌ها، قلعه‌ها و غیره تحت مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان در روز دوشنبه، ۱۳ فروردین ماه مصادف با شهادت امیرالمؤمنین(ع)، تعطیل می‌باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان افزود: با توجه به این تعطیلی، انتظار داریم مردم عزیز همکاری لازم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخی‌ترین بنای فلاورجان
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر
  • ضرغامی: بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز
  • ضرغامی: بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی تاکنون بازدید کردند
  • مجازات قاچاق زیرخاکی چیست؟
  • کشف اشیا عتیقه برای هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • کشف اشياء عتيقه در رودبار
  • چه خبر از بازگشت اشیای تاریخی تمدن جیرفت قاچاق شده به انگلیس؟
  • چه خبر از بازگشت اشیای تاریخی قاچاق در انگلیس؟