Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:58:00 GMT

درگیری مسلحانه در داراب فارس یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۸۷

درگیری مسلحانه در داراب فارس یک کشته داشت

سرهنگ علیرضا نوشاد سه شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: این دو فرد ۲ ماه قبل با یکدیگر درگیری داشتند و امروز نیز در میدان ورودی داراب با یکدیگر درگیر شدند و به سمت هم تیراندازی کردند که یک نفر از آنان کشته شد و دیگری متواری شد که نیروی انتظامی اورا در دشت هشیوار داراب دستگیر کرد. 

وی افزود: در این حادثه یک فرد دستفروش و یکی از پرسنل نیروی انتظامی نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی کشاورز رئیس اورژانس داراب نیز گفت: ساعت ۱۲:۳۵:۱۳ گزارش تیراندازی در میدان الله  روبروی مسجد غدیر داشتتیم که دو گروه امداد به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: مصدوم اول ۳۵ ساله ضربات متعدد،ضربه به کمر،ران و ساق پای راست و کاهش هوشیاری با عملیات احیا انتقال به بیمارستان داراب که در بیمارستان فوت نمود و مصدوم دوم ۴۵ ساله هوشیار،ضربه به شکم و دست راست که وی نیز به بیمارستان داراب منتقل شد.

دکتر وحید عوض زاده رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب نیز درباره وضعیت مصدومین این تیراندازی گفت: نفر اول در بدو ورود به بیمارستان فوت کرد و نفر دوم (دستفروش) به دلیل جراحات وارده هم اکنون در اتاق عمل بیمارستان است و حال عمومی وی وخیم است.
وی گفت: نفر سوم که ضارب اصلی بوده در درگیری با نیروی انتظامی از قسمت ران تیرخورد و در بیمارستان است.

عوض زاده در خصوص مصدوم شدن یکی از پرسنل نیروی انتظامی نیز گفت: وی خراش سطحی برداشته و مشکل خاصی ندارد.

داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.

برچسب‌ها درگیری سازمان اورژانس کشور داراب فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری سازمان اورژانس کشور داراب درگیری سازمان اورژانس کشور داراب فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان به وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست اذعان کردند.

منابع میدانی در کرانه باختری نیز از وقوع درگیری میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد.

روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6084998

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند