Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@15:06:49 GMT

هلاکت ۲ صهیونیست در پی حمله راکتی مقاومت فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۴۹۵

هلاکت ۲ صهیونیست در پی حمله راکتی مقاومت فلسطین

منابع خبری گزارش دادند که در پی حمله راکتی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرهای اشغالی، دو صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیستی، عصر امروز (سه‌شنبه)، از به هلاکت رسیدن دو صهیونیست در پی حمله راکتی مقاومت خبر دادند.

ببینید: فیلم/ لحظه دیدنی شلیک ده‌ها موشک مقاومت

بر اساس گزارش منابع خبری، این دو شهرک‌نشین در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت به عسقلان اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که در پی حملات راکتی گسترده گروه‌های مقاومت، ۸۰ صهیونیست مجروح شده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع صهیونیستی لحظاتی قبل از جراحت شدید دو شهرک‌نشین در پی حمله راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به عسقلان خبر داده بودند.

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین لحظاتی قبل در ارتباط با حمله انجام شده علیه عسقلان گزارش داد که این حمله با راکت‌های «اس۴۰» انجام شده است.

ساعاتی پیش کتائب القسام در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که با ۱۳۷ راکت شهرهای عسقلان و اشدود اشغالی را هدف قرار داده است.

این حمله راکتی سنگین درست پس از آن بود که القسام در بیانیه‌ای از شهادت تعدادی از رزمندگان خود در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین مقاومت فلسطین صهیونیست پی حمله راکتی گروه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه مواضع اسرائیل را تبریک گفتند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به حمله تلافی‌جویانه سپاه پاسداران علیه مواضع صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که پاسخ ایران به تجاوز اشغالگران علیه کنسولگری ایران در دمشق را تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه آمده است که پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع ایران از خود و حق مسلم جمهوری اسلامی ایران بود که توسط همه قوانین و هنجار‌های بین‌المللی تضمین شده است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه تاکید کردند که ما امروز در واقعیتی جدید و لحظاتی تاریخی و باشکوه قرار داریم که توسط طوفان الاقصی ایجاد شده است.

به گزارش آنا، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه ۶ نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپاد‌ها و موشک‌های کروز در موج اول به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی در پی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم
  • صهیونیست‌ها حماقت کنند، با غافلگیری‌های بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست
  • گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه مواضع اسرائیل را تبریک گفتند
  • جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد