Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مخبری، سه‌شنبه در نشست خبری در شیراز افزود: این همایش با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شکل غیر حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.
وی، مهارت آموزی را یکی از اولویت‌های مد نظر موسسه آموزش عالی زند دانست و ادامه داد: از ابتدای راه‌اندازی این موسسه، علاوه بر آموزش‌های کلاسیک، موضوع پژوهش و مهارت افزایی نیز در دستور کار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی تحولات نوین جهانی در عرصه آموزش در همایش ملی زبان انگلیسی
عصو هیات علی دانشگاه شیراز و دبیر علمی همایش ملی زبان انگلیسی هم گفت: این همایش با هدف بررسی و طرح مسائل و تحولات نوین جهانی در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه برنامه‌ریزی شده و برگزار خواهد شد.
ناصر رشیدی افزود: دبیرخانه این رویداد علمی، حدود ۲۰۰ مقاله را از بین مقالات ارسالی با همراهی داوران و برای ارائه در همایش برگزیده است.
وی ادامه داد: در این همایش سه سخنران کلیدی در زمینه ترجمه، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی به سخنرانی خواهند پرداخت و چهار کارگاه تخصصی نیز با حضور و داوری شخصیت‌های برجسته علمی و دانشگاهی کشور، برگزار می‌شود.
او اضافه کرد: دکتر فریده پورگیو استاد بازنشسته دانشگاه شیراز با موضوع ادبیات، دکتر بهزاد قنسولی استاد دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه ترجمه و دکتر علیرضا جلیلی فر استاد دانشگاه شهید چمران اهواز در زمینه آموزش زبان انگلیسی سخنرانی خواهند کرد.

برچسب‌ها دانشگاه شیراز شیراز آموزش فارس همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شیراز شیراز آموزش دانشگاه شیراز شیراز آموزش فارس همایش اخبار کنکور زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد حسینی با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند

دکتر حسینی افزود: از طرف دیگر فرهنگ سازی در جامعه و بین خانواده ها برای سوق دادن فرزندان به سمت مهارت آموزی در دانشگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است تا فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای در سال های اخیر با حمایت دولت مردمی گام های بلندی به سمت مهارت افزایی برداشته است و جوانان گرایش و اقبال بیشتری برای تحصیل در این دانشگاه پیدا کرده اند چون اشتغال به کار آنان در آینده تقریباً تضمین شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند همچنان که دانشگاههای علوم پزشکی از دسترسی به بیمارستان ها برای آموزش دانشجویان بیشترین استفاده را بعمل می آورند.

دکتر حسینی همچنین با اشاره به مطالبه  اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت و تاسیس شهر مشاغل و پارک های مهارت و صنایع خلاقه، این پیشنهادها را موجه و قابل پیگیری دانست.

در پایان این مراسم با حضور دکتر حسینی از برگزیدگان کنفرانس، پژوهشگران برتر، حامیان دانشگاه و کنفرانس و نیز پیشکسوتان دانشگاه از جمله پروفسور حسن کی پور تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود