Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وعده پرداخت یارانه ۳ میلیونی را مطرح کرد.

محمد زارع فومنی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری خود گفت: ۵۰ درصد کابینه من را زنان و جوانان خواهند بود.

وی ادامه داد: به هر نفر ماهی ۳ میلیون یارانه می‌دهم.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود

ایسنا/کرمانشاه سال گذشته، سالی پر تلاطم و پرحاشیه برای تعدادی از هیات‌های ورزشی کرمانشاه بود. در این سال دو رئیس هیات استان برکنار شدند، انتخابات یک هیات ورزشی باطل شد، سه هیات ورزشی برای اولین بار در کرمانشاه راه اندازی و صاحب رئیس شدند و یکی از هیات‌های ورزشی هم نیامده، منحل شد.

مصطفی بابا ملکی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ مجمع انتخابات ریاست هیات‌های ورزشی در کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: برخی از این هیات‌ها همچون هیات چوگان، اسکی و ورزش‌های دریایی و ساحلی برای اولین بار در استان راه‌اندازی شدند و مجمع انتخاباتی آنها نیز برگزار شد. 

وی افزود: متاسفانه فدراسیون نوپای ورزش دریایی و ساحلی با دستور وزارت ورزش منحل شد و همین موضوع باعث شد تا فعالیت هیات استانی آن هم در کرمانشاه متوقف شود. 

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر هشت هیات ورزشی در استان هستند که به دلیل پایان دوره ریاست، ابطال انتخابات و یا برکناری روسای آنها، با سرپرست اداره می‌شوند. 

وی از هیات تکواندو، دوچرخه سواری، بولینگ و بیلیارد، سه گانه، ژیمناستیک، دانش‌آموزی و دانشجویی به عنوان هیات‌هایی یاد کرد که با سرپرست اداره می‌شوند. 

باباملکی تاکید کرد: سال گذشته شاهد تشکیل یک هیات ورزشی جدید دیگر یعنی هیات راگبی در استان بودیم که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود و انتخابات آن را باید امسال برگزار کنیم. 

این مسئول در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی طولانی شدن دوره سرپرستی هیات سه گانه هم گفت: آذر سال ۱۴۰۱ دوره چهار ساله ریاست هیات سه گانه در کرمانشاه به پایان رسید که با توجه به اینکه حواشی در مورد انتخابات آن وجود داشت، به تاخیر افتاد، اما در نهایت با دستور وزارت ورزش و جوانان مقرر شده برای برگزاری مجمع  انتخاباتی این هیات و ثبت‌نام مجدد از کاندیداها فراخوان صورت گیرد. 

وی در ادامه با بابیان اینکه در سال ۱۴۰۳ دوره ریاست ۹ هیات ورزشی دیگر در استان به پایان می‌رسد، عنوان کرد: در نیمه اول سال دوره چهارساله ریاست هیات‌های کونگ فو، همگانی، اسکواش، کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و تیر و کمان و در نیمه دوم سال نیز هیات‌های فوتبال، کبدی، هندبال و ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به پایان خواهد رسید. 

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآورشد: در تلاشیم مجمع انتخاباتی روسای هیات‌های ورزشی را اسرع وقت برگزار کنیم، چرا که طولانی شدن دوره سرپرستی در یک هیات باعث بروز برخی حواشی هم خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان
  • درخواست پسر بایدن برای بسته شدن پرونده‌اش رد شد
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟
  • حقدادی از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک کنار می‌کشد؟
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود