Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:02:13 GMT

راه حل رفع مشکلات فعلی، انتخاب فرد اصلح‌ است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۵۶۹

راه حل رفع مشکلات فعلی، انتخاب فرد اصلح‌ است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: وظیفه‌ی ما روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات برای مردم است زیرا راه حل رفع مشکلات حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل امروز سه‌شنبه(۲۱ اردیبهشت) در نشست هم اندیشی سپاه ناحیه امامت تبریز با اصحاب رسانه در خصوص نقش رسانه‌ها در انتخابات، اظهار کرد: هدف ما ترغیب و تهییج مردم برای شرکت در انتخابات است و باید ببینیم در وضعیت فعلی جامعه چه کار باید انجام دهیم که شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، دغدغه‌ی نظام برای بالابردن میزان مشارکت در انتخابات است، ادامه داد: عملکرد مسئولان باعث شده تا تعدادی از مردم انگیزه و رغبت بالایی برای حضور در انتخابات نداشته باشند و به همین دلیل نقش رسانه‌ها بسیار مهم است. 

وی با تاکید بر این‌که نقش رسانه‌ها برای مردم است، خاطرنشان کرد: برجسته کردن خدمات دولت‌ها و تدوین راهبرد برای تهییج و تشویق مردم برای حضور در انتخابات، از مسئولیت‌های بعدی رسانه‌ها محسوب می‌شود.

سرهنگ پوراسماعیل متذکر شد: دشمن، رسانه‌های بیگانه، ضد انقلاب و سلطنت طلبان نمی‌خواهند که مردم در انتخابات شرکت کنند زیرا مشارکت بیشتر، رای به نظام و شکست دشمنان است و امیدواریم روز ۲۸ خرداد یک روز تاریخی در انقلاب اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراز و فرودها در ایام مختلف انقلاب، تاکید کرد: نباید همه دولت‌ها را در صفر ضرب کنیم چرا که شورای نگهبان این افراد را تایید کرده است اما متاسفانه انتخاب ما در ایران براساس عواطف و جنگ روانی ایام تبلیغات است که برخی وقت ها بر منطق غلبه می‌کند.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۲ سال ذائقه‌ی مردم عوض شده است، گفت: ما باید جریانات فکری را به مردم تبیین کنیم و اجازه ندهیم تبلیغات دشمنان بر روی مردم تاثیر بگذارد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ادامه داد: ما (سپاه) وظیفه‌ی آگاه سازی، روشنگری و تولید محتوا برای مردم را برعهده داریم و باید شبهات را تاجایی که می‌توانیم مدیریت کنیم.

وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در عرصه‌های مختلف کشور اظهار کرد: سپاه همواره در خط مقدم بوده و در بحث مقابله با شیوع کرونا نیز اولین نهاد خدمت‌رسان سپاه بود و ما به کمک دولت آمدیم تا جان مردم به خطر نیفتد.

وی اولویت اصلی سپاه را بحث محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: چون عمق محرومیت زیاد است، اقدامات انجام شده به چشم نمی‌آید در حالی که تا کنون ۶۷۰۰ بسته‌ی معیشتی در ناحیه امامت پخش کرده‌ایم که آمار بزرگ و زیادی است.

سرهنگ پوراسماعیل در پایان سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که  اگر روزی فرا برسد که هدف و مسیر امام (ره) را فراموش کرده یا منحرف شویم و یا عمدا کنار بگذاریم، کل ملت ایران سیلی خواهند خورد.

دشمنان دنبال ایجاد فضای دوقطبی توسط برخی مسئول غرب زده در کشور هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز نیز طی سخنانی گفت: دشمنان و مردم بازیگران اصلی انتخابات هستند به‌طوری که دشمنان می‌خواهند با ایجاد فضای دو قطبی توسط برخی مسئولان غرب زده در کشور مردم را تحت تاثیر قرار دهند اما مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند و باید با بصیرت باشند.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی ادامه داد: هدف دشمن از ایجاد جنگ اقتصادی دلسرد کردن مردم از نظام است و لذا رسانه‌ها باید اهداف دشمنان را تبیین و مردم را برای حضور در انتخابات تهییج کنند.

وی با بیان این‌که ما مشکلی در چارچوب نظام نداریم، خاطرنشان کرد: اگر دولت ها در عملکرد خود دقت کنند، مشکلی ایجاد نمی‌شود و ما باید پیشرفت‌ها و پتانسیل‌های کشور را تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: باید جایگاه و قدرت ولایت فقیه نیز تبیین شود چرا که در فتنه‌های زیادی اهمیت این موضوع مشخص شده است.

حجت الاسلام رحمانی در پایان سخنان خود گفت: هدف دشمن براندازی است و انتخابات پیش رو به لحاظ اهمیت، از عملیات‌های دفاع مقدس مهم تر است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري فرد اصلح نيروي دريايي سپاه سپاه ناحیه امامت تبریز حضور در انتخابات رسانه ها ی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با اشاره به منافع غربی‌ها اظهار داشت دشمنان به‌دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد طالبان حکومت طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

«انس حقانی» برادر سرپرست وزارت کشور طالبان چندی قبل با مسئول دانستن آمریکا برای دو دهه جنگ در افغانستان گفته بود  سازمان سیا برای تجزیه «امارت اسلامی افغانستان» تلاش می‌کند.

یادداشت| از تهییج به جنگ تا حمایت از تجزیه افغانستان؛ «شرق» آرام خواهد ماند، فکری به حال خود کنیدطالبان: سازمان سیا به‌دنبال تجزیه افغانستان استطالبان: به هیچکس اجازه تجزیه افغانستان را نمی‌دهیم

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است