Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال جدایی کونته از اینتر در صورت تضعیف ترکیب این تیم در نقل و انتقالات.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر از استیون ژانگ، رئیس این باشگاه خواستار شفافیت در مورد برنامه ها است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا، آینده آنتونیو کونته در اینتر به میزان رقابتی بودن ترکیب این تیم در فصل بعد بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق چلسی و یوونتوس خواستار این است که برای فصل آینده تیمی قدرتمند و رقابتی در اختیار داشته باشد تا بتواند ضمن دفاع از عنوان قهرمانی در سری آ، در لیگ قهرمانان نیز به مراحل حذفی صعود کند. بنابراین استیون ژانگ، رئیس اینتر نیاز دارد در جلسه آینده خود با کونته، اطمینان خاطر واضحی از نظر برنامه های نقل و انتقالاتی به این مربی بدهد.

بدیهی است که فروش یک بازیکن اصلی اینتر در تابستان با فروش تعداد بیشتری از آنها متفاوت خواهد بود (کونته چند فروش را نمی خواهد). برای اینتر فروختن یکی از بازیکنان با ارزش خط دفاعی، آسان تر از فروش یک بازیکن هجومی مثل لائوتارو مارتینز است چراکه هزینه جذب جانشینی با کیفیت در خط دفاع، پایین تر از خرید یک جانشین با کیفیت در خط حمله خواهد بود. کونته دیگر حاضر نیست کارش را چه در اینتر و چه در باشگاهی دیگر از هیچ شروع کند و فقط در تیم هایی مربیگری خواهد کرد که ترکیبی رقابتی داشته باشند و از همان ابتدا برای جام تلاش کنند. او همچنین از ژانگ درخواست خواهد کرد که فصل آینده حضور بیشتری در ایتالیا داشته باشد. انتظار می رود حداکثر تا چند ساعت پس از آخرین بازی فصل مقابل اودینزه، آینده کونته در اینتر مشخص شود.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با جواد منافی: آن تصادف زندگی ام را تغییر داد؛ تحمل آن رفتارها را نداشتم و خداحافظی کردم مهدی طارمی مهار نشدنی است / گزارش رسانه پرتغالی ادعای عجیب دکتر هاشمیان | انصاریان مرگ شریفی داشت، علیه او توطئه کردند انتقال اریک گارسیا به بارسلونا به زودی رسمی می شود پاراتیچی دو بار پیشنهاد اخراج پیرلو را داد؛ درگیری لفظی مدیران یوونتوس در پارکینگ!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود

به گزارش علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا گفت، ربات انسان‌نمای تسلا هنوز در آزمایشگاه است، اما ممکن است تا پایان سال آینده آماده فروش شود.

چندین شرکت روی ربات‌های انسان‌نما شرط‌بندی کرده‌اند تا کمبود نیروی کار احتمالی را برآورده کنند و کار‌های تکراری صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده‌فروشی و تولید خطرناک یا خسته‌کننده را انجام دهند.

ماسک در یک کنفرانس تلفنی به سرمایه گذاران گفت: حدس می‌زنم ربات تسلا به نام «اوپتیموس» (Optimus) بتواند تا پایان سال جاری وظایف خود را در کارخانه انجام دهد.

ربات‌های انسان نما برای چندین سال توسط هوندا ژاپن و هیوندای موتور بوستون داینامیکس در حال توسعه بوده اند.

امسال، استارت‌آپ «فیگور» Figure تحت حمایت مایکروسافت و انویدیا اعلام کرد که با شرکت خودروسازی آلمانی «بی ام و» (BMW) برای استقرار ربات‌های انسان‌نما در تأسیسات این خودروساز در ایالات متحده، همکاری امضا کرده است.

میلیاردر ماسک قبلاً گفته بود که فروش ربات‌ها می‌تواند بخش بزرگ‌تری از تجارت تسلا نسبت به سایر بخش‌ها از جمله خودروسازی باشد.

ماسک با اشاره به توانایی‌های هوش مصنوعی گفت: «فکر می‌کنم تسلا در بین هر سازنده ربات‌های انسان‌نما بهترین موقعیت را دارد تا بتواند با استنباط کارآمد از خود ربات به تولید حجم برسد.»

ماسک سابقه ناکامی در تحقق وعده‌های جسورانه دارد. در سال ۲۰۱۹، او به سرمایه گذاران گفت که تسلا تا سال ۲۰۲۰ شبکه‌ای از خودرو‌های خودران روباتاکسی را راه اندازی خواهد کرد.

تسلا اولین نسل ربات «اوپتیموس» خود را با نام «بامبل بی» (Bumblebee) در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه کرد. امسال، این شرکت ویدیویی از نسل دوم ربات دوپا که یک تی شرت را در محل شرکت تا می‌کند، منتشر کرد.

ویدئوی فیگور که در فوریه از ربات «۰۱» خود منتشر شد، آن را در حال ساخت قهوه نشان می‌دهد، در حالی که بوستون داینامیک هفته گذشته از یک پلت‌فرم الکتریکی برای ربات انسان‌نما اطلس خود رونمایی کرد که در حال چرخش و تغییر از حالت خوابیده به حالت ایستاده و راه رفتن دیده می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • میرسلیم: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد