Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «ایثار»، سعید اوحدی خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر خادمی موگهی در پیام خود افزوده است:‌ پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت مرحوم «رضا خادمی موگهی» پدر گرامی شهیدان سرافراز «عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی» از شهدای استان خوزستان را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط خانواده گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این پدر ارجمند بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

پدر شهیدان والامقام «خادمی موگهی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج رضا خادمی موگهی»، پدر شهیدان والامقام «عبدالکریم، عظیم و مصطفی خادمی موگهی» از استان خوزستان در سن ۸۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 پدر شهیدان معزز «عبدالکریم، عظیم و مصطفی» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 شهید «عبدالکریم خادمی موگهی» یکم فروردین ۱۳۳۷، در شهرستان شوشتر به دنیا آمد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در جاده اهواز-خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شهید «عظیم خادمی موگهی» بیست و دوم دی ۱۳۴۰، در شهرستان شوشتر به دنیا آمد.  به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سوم آذر ۱۳۶۱، در عین‌خوش بر اثر اصابت سهوی گلوله به قلب، به مقام شهادت نائل شد.

شهید «مصطفی خادمی موگهی» بیستم شهریور ۱۳۴۸، در شهرستان شوشتر دیده به جهان گشود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سوم بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به گردن، به شهادت رسید.

برچسب‌ها والدین شهدا سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا سعید اوحدی والدین شهدا سعید اوحدی اخبار کنکور پدر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی در پیامی درگذشت "پرویز داوودی" را تسلیت گفت.

متن پیام سخنگوی دولت به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

درگذشت دکتر پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی (ره) و از خدمتگزاران صالح و صادق نظام در عرصه‌های مختلف اجرایی و علمی را خدمت خانواده آن مرحوم، شاگردان و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن مرد مؤمن و خدوم رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جزیل و طول عمر بابرکت مسألت دارم.

علی بهادری جهرمی

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

کد خبر 6081958 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد