Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز سه‌شنبه در توییتی با انتشار عکسی که به فاصله ۷۵۹۲ مایلی مکان حضور ناوهای آمریکایی از سواحل آمریکا اشاره داشت، خطاب به گارد ساحلی آمریکا نوشت: ''شما دقیقا در حال "حفاظت" از ساحل چه کسی هستید؟''

بیشتر بخوانید؛ فیلم منتشر شده توسط آمریکایی‌ها از گشت‌زنی قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس

روز دوشنبه جان کربی، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که ناوهای آمریکایی تیرهای هشدار به سوی قایق‌های ایرانی شلیک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون می‌گوید که این قایق‌ها به ۱۵۰ یاردی ۶ ناو آمریکایی که در حال اسکورت زیر دریایی جورجیا بودند، نزدیک شده بودند.

پنتاگون مدعی شده است که ۱۳ قایق سپاه پاسداران به ناوهای آمریکایی در تنگه هرمز نزدیک شده‌اند و این ناوها ۳۰ تیر برای هشدار شلیک کرده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • قایق سواری در این شهر استان فارس + فیلم | حجم بارندگی را در استان فارس ببینید
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد