Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در ارتباط با حادثه مرگ یک کودک بر اثر تیراندازی مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در این ارتباط گفت: به دنبال وصول خبر کشته شدن یک کودک پنج ساله در جریان تیراندازی مامورین انتظامی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تحقیقاتی در این ارتباط در دادسرای نظامی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همان لحظات اولیه حادثه، پیگیرها به سرعت صورت گرفت و مأمورینی که در این حادثه تیراندازی نموده بودند احضار و پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی زوایای مختلف حادثه بازداشت شدند.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پرونده به طور ویژه در دست رسیدگی است.

این حادثه ظهر روز گذشته در جریان تعقیب و یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط مأموران نیروی انتظامی در شهر ایرانشهر رخ داده است.

ابعاد این حادثه در دادسرای نظامی استان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل قوه قضاییه کشته شدن یک کودک در تیراندازی نیروی انتظامی هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری در پوشش دریافت فطریه شهادت یک پلیس در سیستان و بلوچستان لینک کوتاه: asriran.com/003Hsn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نظامی استان یک کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ شاکی صادر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی افزود: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی اظهار کرد: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری ۲ وارد رسیدگی و متهمان را از جنبه عمومی به سه سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتا با محکوم دیگر صادر شد.

او با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است ابراز داشت: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده برای مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

وی افزود: همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند