Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع ۳ هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) در دو روستای کم برخوردار «احمدآباد» و «کنه بیست» در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی غلامی با اعلام نحوه توزیع غذای گرم در این دو منطقه اظهار کرد: مطابق برنامه توزیع غذای روزانه مهمانسرای حضرت رضا(ع) در ماه مبارک رمضان  در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد و روستاهای هم‌جوار، ساکنان دو روستای دیگر از غذای متبرک حضرت متنعم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا میان اهالی روستای کنه بیست و به همین میزان نیز غذای گرم بین روستائیان بخش احمدآباد توزیع شد.

 به گفته این مقام مسئول در آستان قدس رضوی، ۱۵ خادم بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در این برنامه معنوی همراهی داشتند و  بسته‌های غذا را منزل به منزل به‌دست روزه‌داران روستایی رساندند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حاشیه شهر مشهد غذای متبرک رضوی هادی غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ با فرا رسیدن بهارو فصل کشت و کار، اهالی این روستا با هزینه شخصی، اتراقگاه کشاورزان را که به زبان محلی " میل" گفته می‌شود ترمیم و همچنین جوی‌های آب را لایروبی و مرمت کردند.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از این اقدام جهادی اهالی روستای ماربین فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان