Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:38:58 GMT

تاکتیک ویژه فرهاد مجیدی برای دربی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۶۷۹

تاکتیک ویژه فرهاد مجیدی برای دربی چیست؟

سرمربی استقلال به احتمال فراوان تیمش را با سیستم ویژه ای به زمین خواهد فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل ذوب آهن تن به شکست دو بر صفر داد که فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها بعد از این مسابقه اعلام کرد تاکتیک تیمش برای مسابقه پرسپولیس متفاوت از بازی های قبلی است.


فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال طی روزهای گذشته سبک بازی پرسپولیس را به طور کامل آنالیز کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که باید در خط دفاع و فاز دفاعی تیمشان تغییراتی را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از  این رو سرمربی استقلال تصمیم به استفاده از دو مدافع راست و دو مدافع چپ تخصصی در ترکیب ثابت تیمش دارد. بازگشت وریا غفوری کاپیتان آبی ها نیز به مجیدی کمک می کند تا در صورت نیاز این سیستم را مورد استفاده قرار بدهد.


از درون استقلال خبر می رسد که کادرفنی استقلال قصد دارد در سیستم 2-4-4 مورد استفاده خود از وریا غفوری و احمد موسوی در جناح راست و از محمد نادری و هرویه میلیچ در سمت چپ استفاده کند. اگر این سیستم بازی نهایی مجیدی در دربی باشد، آنوقت وریا غفوری و هرویه میلیچ یک خط جلوتر بازی می کنند تا هم در کار دفاع شرکت کنند و هم از خصوصیات هجومی شان بهره گرفته شود.


مجیدی در دیدار با ذوب آهن هم میلیچ و نادری را در سمت چپ به زمین فرستاد اما با توجه به مصدومیت غفوری نتوانست این شیوه را در جناح راست هم امتحان کند. از این رو حالا سرمربی آبی ها دستش برای استفاده از حربه مذکور باز است و باید دید او تصمیم نهایی اش را در این خصوص خواهد گرفت یا نه.

فرهاد مجیدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس مجیدی نژاد با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بزرگترین تراکنش‌های مالی را در کشور دارد، گفت: اگر خودرو‌های سنگین معاینه فنی نداشته باشند، نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و درواقع برای این خودرو‌ها بارنامه حمل کالا صادر نمی‌شود و حتی نمی‌توانند مسافر هم جابجا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سایت نامکو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدور کارت هوشمند مشکلی ندارند، افزود: صدور کارت هوشمند با صدور برگ معاینه فنی ارتباط مستقیمی دارد و قطع بودن سامانه سیمفا باعث شده است برگ معاینه فنی صادر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: در بند سه آیین نامه مطرح شده است که مسئولیت سامانه سیمفا با وزارت کشور است و وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل همگانی که به اصطلاح پیمانکار این سیستم هستند، تاکنون پاسخگوی قطعی این سیستم نبودند.

مجیدی نژاد افزود: مراکز معاینه فنی سبک هم با مشکل کندی سیستم، قطعی سیستم و معضلات دیگر مواجه هستند، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

­

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند