Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۳۲ تن افزایش یافت.

یزدانپناه افزود: هم اکنون ۳۷۰ بیمار در بیمارستان‌ های معین کرونا در استان بستری هستند که ۱۹۸ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۴ تن هم در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار ۳۰۰ تن بهبود یافته گزارش شده است.

یزدانپناه ادامه داد: از ۶۱۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌ های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت است.

او از مردم درخواست کرد رعایت کامل دستورالعمل‌ های بهداشتی را جدی گرفته و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ ها و حضور در مکان‌ های شلوغ و پرخطر خود داری کرده و در صورت داشتن علایم بیماری کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در استان، بیشترین بارش در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه دشت روم بویراحمد نیز ۱۲۰۰ میلی متر بارش به ثبت رسید، گفت: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسید.

مصلح تصریح کرد: در خصوص سدهای استان نیز، سد کوثر ۱۰۰ درصد پر و سرریز شد، سد چم شیر ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است.

وی افزود: سد شاه قاسم یاسوج نیز با ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد شد.

مصلح اظهار داشت: میانگین بارش استان ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به گذشته داشته و در سد چم شیر نیز حجم آب سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

کد خبر 6087553

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج