Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:29:56 GMT

دو کشته و بیش از 60 زخمی در حملات موشکی به عسقلان و اسدود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۷۶۴

دو کشته و بیش از 60 زخمی در حملات موشکی به عسقلان و اسدود

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر رسانه‌های این رژیم امروز، سه‌شنبه اعلام کردند، تعداد تلفات "بزرگترین" حمله موشکی گردان‌های القدس و القسام به عسقلان و اسدود به دو کشته و بیش از ۶۰ زخمی افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، این رادیو و شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو شهرک نشین در اثر حمله موشکی در عسقلان و زخمی شدن بیش از ۶۰ تن در حملات موشکی به دو شهر عسقلان و اسدود خبر دادند که ۲۰ تن آنها به بیمارستان برزیلای منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت، دست‌کم هشت حمله به منازل و تاسیسات در اسدود و عسقلان در نتیجه شلیک موشک‌ها صورت گرفت که ویرانی را در مسیرها بر جای گذاشت، خساراتی را به خودروها وارد کرد و موجب آتش سوزی‌هایی شد.

به نوشته این روزنامه، عسقلان واقع در جنوب اراضی اشغالی اولین مورد کشته‌های اسرائیلی در عملیات "نگهبان دیوارها" را که اسرائیلی‌ها روی عملیات خود در غزه گذاشته‌اند، ثبت کرد.

همچنین در این رابطه گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: موشک‌هایی که با آن عسقلان را هدف گرفتیم و منجر به کشته شدن دو اسرائیلی‌ شد از نوع "بدر ۳" بود.

گردان‌های القدس افزود، این موشک‌ها از قدرت ویران‌کنندگی بسیار برخودار هستند.

جنبش حماس نیز اعلام کرد، ۱۳۷ موشک را در عرض پنج دقیقه به عسقلان و اسدود و شهرک‌های اطراف آن در منطقه هم‌جوار غزه معروف به "غلاف غزه" شلیک کرد.

سایت‌های شهرک‌نشینان نیز به شلیک ده‌ها موشک به عسقلان و اسدود اذعان کردند.

خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی درباره وضعیت عسقلان گفت: وارد عسقلان شدم از وحشت آنچه می‌دیدم گریه‌ام گرفت. باور نمی‌کردم خودروها در آتش می‌سوزند و دود از هر خانه‌ای به هوا بلند شده و شهر عسقلان تبدیل به "شهر رعب و وحشت" شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد، یک موشک به بیمارستان برزیلای در عسقلان اصابت و خساراتی را به آن وارد کرده است.

براساس گزارش رسانه‌های عبری همچنان آژیرهای خطر در شهرهای عسقلان، زکیم، ایاد مردخای و کرمیا به صدا درآمده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر عسقلان مقاومت فلسطین گردان های القدس گردان های عزالدین القسام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم سردشت در حمایت از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، در میدان صلاح الدین ایوبی این شهر تجمع کردند.

تجمع کنندگان با شعارهای  الله اکبر خامنه ای رهبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست،  مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، از حملات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی