Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:42:29 GMT

۳۴ درصد دانش آموزان استان تهران اضافه وزن دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۶۷۹۸

۳۴ درصد دانش آموزان استان تهران اضافه وزن دارند

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن‌بیگی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا در برنامه ریزی امتحانات و کلاس‌های تقویتی دانش آموزان اظهار داشت: مقرر شده است تا کلاس‌های تقویتی و جبرانی در دوره متوسطه اول طی ۱۰ جلسه و متوسطه دوم ۱۶ جلسه با مبلغی به عنوان هزینه هر واحد پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوب شد تا برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان بی بضاعت، با تخفیف و برخی به شکل رایگان در نظر گرفته می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۳۴ درصد دانش آموزان استان تهران دارای اضافه وزن هستند گفت: این آمار در مقطع دوم ابتدایی از سایر مقاطع بیشتر است؛ از این‌رو مصوب شده است تا شناسنامه بهداشت برای سلامت دانش آموزان صادر شود.

حسن بیگی سپس با تاکید بر اینکه کنترل اضافه وزن دانش آموزان باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود بیان کرد: مقرر شده است تا در نقشه نوسازی مدارس، مکان ویژه ای برای ایجاد محیط ورزشی در نظر گرفته شود و بودجه لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیش بینی شود.

وی در پایان در خصوص اختلاف نظر بین آموزش و پرورش و تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: پیشنهاد شد تا موضوع از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام شود.

کد خبر 5210039

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش شکرالله حسن بیگی استانداری تهران ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا انتخابات 1400 اردبیل عید سعید فطر فلسطین عکس استانها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد