Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی رضایی شهردار شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : با توجه به شرایط پیش آمده در اثر موج چهارم ویروس کرونا تمام مستاجران مغازه‌های این شهرداری از پرداخت اجاره سه ماه اول امسال معاف می‌شوند.

او افزود : شهرداری دهلران در راستای ارائه خدمت به صنوف و کمک به مستاجرین خود که متضرر شدند مصوبه‌ای در خصوص بخشش اجاره به شورای شهر ارائه داد که خوشبختانه مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد : براساس پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای شهر نیز امسال افزایش کرایه نخواهیم داشت و اصناف مستاجر شهرداری با همان مال اجاره سال گذشته اجاره به شهرداری پرداخت خواهند کرد.

شهردار دهلران به دیگر صنوف مرتبط با شهرداری اشاره کرد و گفت : در آینده نزدیک خبر‌های خوبی برای آن‌ها خواهیم داشت.

او اضافه کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر دهلران در راستای ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهر و رفع دغدغه و نگرانی کسبه و بازاریان که با کاهش فروش مواجه شده اند طرح بخشش را اجرا کرده است.

شهردار دهلران بیان کرد : همراهی و همدلی مردم با شهرداری و سایر ادارات و ارگان‌های پیشرو در مبارزه با کرونا و رعایت نکات بهداشتی درمانی می‌تواند به داشتن شهری تمیز عاری از هرگونه بیماری کمک کند.

رضایی خاطرنشان کرد: بنر‌های آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا در مکان‌های شلوغ، تعطیل کردن پارک‌ها نصب توصیه‌ها و نکات بهداشتی از جمله اقدمات مهمی بود که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بخشش اجاره شهرداری ویروس کرونا مستاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه املاک باشند
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند