Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین اشتری اظهارداشت: خدا را شاکریم که توفیق دیدار مردم شهید پرور استان لرستان نصیب ما شود و همچنین امام جمعه محترم و نماینده مقام معظم رهبری در استان که امروز در خدمتشان هستیم.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز محدودیت‌های ترددی در استان‌ها شروع شده است و تا روز ظهر روز شنبه ادامه دارد و هم اکنون همکاران بنده بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا در حال اعمال قانون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: محدودیت ترافیکی بین استانی است و براساس رنگبندی هم که صورت گرفته اعمال قانون خواهد شد، توصیه بنده به مردم این است که از سفر اجتناب کنند و در شهرهای خود بمانند تا ان شاءلله در این ایام شاهد کم شدن بیماری کرونا باشیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم به جهت رعایت محدودیت‌های اعمال شده بیان کرد: امروز به من گزارش دادند که مردم همکاری خوبی داشتند و شاید درصد سفرهای امروز ما نسبت هفته گذشته و سال گذشته خیلی کاهش پیدا کرده است و این نشان دهنده فهم مردم عزیز است که با فرزندان خودشان در نیروی انتظامی همکاری خوبی دارند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری که بین مردم، پلیس، همه دستگاه‌های اجرایی و کادر درمان است بتوانیم به یاری خدا این بیماری را ریشه کن کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مسئولیت امنیت انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رای با نیروی انتظامی است که ما از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم، آمادگی کاملی برای امنیت انتخابات و برگزاری انتخابات داریم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ان‌شاءالله انتخابات سالم، امن و پرشوری داریم و امیدواریم که به این صورت خواهد بود و هیچ نگرانی هم نداریم؛ با همکاری خوبی که همه دستگاه‌های متولی و به ویژه سپاه پاسداران و بسیج که در آن ایام خواهند داشت ان شاءلله وضعیت امینتی مناسبی خواهیم داشت و امیدواریم مشکلی نداشته باشیم و مردم با اعتماد، اطمینان و امنیت کامل یک حضور پرشوری در صحنه‌های انتخابات داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار اشتری انتخابات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند، در رژه حضور نداشتند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید، گوشه‌ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود. هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا می‌کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896265

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت