Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سیدابراهیم امینی با اشاره به تکذیب ادعای پیشنهاد رشوه سه تن از اعضای شورا به نمایندگان مجلس برای تأیید صلاحیتشان در مکالمه تلفنی نماینده مطرح کننده موضوع با سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران، افزود: امیدوارم همگی در بیان سخنانمان دقت لازم را داشته باشیم تا نیازی به ارائه تکذیبیه نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته در برخی موارد نیز ممکن است رسانه‌ها صحبت‌ها را به‌شکلی اشتباه گزارش دهند که از رسانه‌ها انتظار می‌رود در انتقال مطالب امانتداری را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گفت: بر اساس گفته‌های آقای رسولی و مکالمه ایشان با آقای نوروزی، نایب رئیس محترم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و اینکه ایشان سخنان منتسب به خود در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر تهران را تکذیب کرده است، انتظار داریم جناب نوروزی به گفته‌های خویش در خصوص ارائه تکذیبیه وفا کرده و نسبت به انتشار عمومی متن تکذیبیه اقدام کند.

رئیس کمیته حقوق شهروندی شورا افزود: حتی اگر ایشان گفته‌های منتسب به خود را تکذیب کرده اما انعکاسی در رسانه‌ها نداشته است، دستکم نسخه‌ای از تکذیبیه را برای شورای اسلامی شهر تهران ارسال کنند تا شورا بداند ایشان مطلب مطروحه را تکذیب کرده‌اند و برخی رسانه‌ها به‌منظور ایجاد جوسازی و فضاسازی منفی علیه شورای پنجم شهر تهران، نسبت به انتشار چنین مطالب کذبی اقدام کرده اند.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورت عدم صدور و انتشار متن تکذیبیه، حق اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای انجام پیگیری‌های حقوقی محفوظ است. در مواردی که شورا و اعضای آن مورد بی مهری قرار گرفته‌اند یا رسانه‌ها به ناحق مطالب کذبی را به آن ها نسبت داده‌اند و یا افرادی که در جایگاه‌های حقوقی قرارگرفته‌اند مطالب کذبی علیه شورا مطرح کنند به‌منظور دفاع از حیثیت نهاد شورا و اعضای آن پیگیری قضایی محفوظ است.

کد خبر 600473 برچسب‌ها انتخابات شورای شهر تهران مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر تهران مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی اعضای شورا شهر تهران رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است

خبر قطع درختان پارک قیطریه به خاطر ساخت مسجد(که البته از سوی شهردار تهران تکذیب شده است) این روزها سر و صدای زیادی داشته است.در همین باره ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به آن در حساب ایکس (توئیتر) نوشت:

ساخت مسجد در بخشی از بوستان قیطریه نه تنها تعظیم شعائر اسلامی نیست بلکه موجب تخریب شعائر و بدبینی بخش وسیعی از شهروندان خواهد شد، تا کِی قرار است خودزنی کنیم؟!

شهرداری تهران به تذکری که در آخرین جلسه علنی شورای شهر دادم توجه نماید و توجیه نکند!

دیگر خبرها

  • انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • ۴۶ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان منجر به مصالحه شده است