Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 564 کیلو مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های شرقی کشور خریداری کرده و قصد دارد با یک دستگاه خودروی نیسان آن را به شهر تهران منتقل کند، تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران عملیات ویژه این پلیس، مسیر حرکت خودروی متهم را شناسایی کرده و موفق شدند در یک عملیات پلیسی، خودروی حامل مواد مخدر را در جاده مخصوص کرج توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به کشف 564 کیلو مواد مخدر شامل 405 کیلو تریاک، 149 کیلو حشیش و 10 کیلو مرفین در بازرسی از خودروی توقیفی، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: مبارزه با معضل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر یکی از ماموریت های اصلی پلیس است که در این راستا پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ برخورد و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاقچی سوداگر مرگ حشیش مرفین سوداگران مرگ اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزئیات خبر دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت گفت: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر