Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:26:06 GMT

عوامل آدم ربایی در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۷۱۱۴

عوامل آدم ربایی در سرپل‌ذهاب دستگیر شدند

سردار علی‌اکبر جاویدان روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه از وقوع یک مورد آدم ربایی در رشت به علت اختلافات مالی و انتقال فرد گروگان به حوزه استحفاظی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه ادم رباها در شهرستان سرپل‌ذهاب شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی عازم محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تاکید کرد: کارآگاهان ابتدا موفق به کشف خودروی سمند یکی از افراد گروگانگیر شده و در ادامه صاحب آن را نیز در شهر سرپل‌ذهاب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه مخفیگاه دومین آدم ربا را در کوه‌های دهستان قلعه شاهین شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی و همچنین آزادسازی فرد گروگان اقدام کردند.

وی از معرفی افراد آدم ربا به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به مجرمان خشن نمی‌دهد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب آدم ربایی رشت فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب آدم ربایی رشت سرپل ذهاب آدم ربایی رشت فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه اخبار کنکور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب