Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  لباس تیم ملی ژیمناستیک بانوان ایران برای شرکت در رقابت‌های بین المللی مورد تایید وزارت ورزش  وجوانان قرار نگرفت؛ بنا بر این بانوان ژیمناستیک ایران نمی‌توانند در عرصه‌های بین المللی شرکت کنند.

از سال گذشته جلسات مختلفی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک برای تایید پوشش بانوان برگزار شد و حتی توافقات خوبی هم بین ۲ طرف به وقوع پیوست، اما در نهایت به نتیجه ختم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره لباس بازیکنان تیم ملی ژیمناستیک بانوان عنوان کرد: حضور ورزشکاران ژیمناستیک بانوان ما در عرصه‌های بین المللی، با توجه به نوع فعالیت‌ها و پوششی که مد نظر نهادهای بین المللی ورزشی است، امکان پذیر نیست.  

او البته اعلام کرد فعالیت بانوان ژیمناستیک ایران در داخل کشور مشکلی ندارد و در مجموع انجام حرکات رشته ژیمناستیک در داخل کشور بدون مانع است.  

ممنوعیت حضور بانوان ژیمناستیک ایران در رقابت‌های بین المللی در شرایطی ممنوع اعلام شد که یک بار فدراسیون ژیمناستیک به نقل از وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که مجوز حضور بانوان ژیمناست ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی آکروباتیک ژیمناستیک صادر شده است.

کد خبر 600475 برچسب‌ها ژیمناستیک ورزش بانوان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ژیمناستیک ورزش بانوان بانوان ژیمناستیک ایران بین المللی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای بانوان هوادار باشد.

در اولین حضور زنان در این ورزشگاه، اتفاقات نامطلوبی افتاد و وقایعی رخ داد که اتخاذ این تصمیم پيش بيني می‌شد. 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت