Web Analytics Made Easy - Statcounter

توضیحات معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با انتشار پیامی در فضای مجازی در خصوص حذف مصاحبه احمدی نژاد از آپارات توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان -معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در خصوص حذف مصاحبه احمدی نژاد، رییس جمهور سابق از آپارات با انتشار رشته توئیتی توضیح داد: 

چندنکته درمورد حذف مصاحبه احمدی نژاد در رسانه آپارات:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساترا از مشارکت رسانه‌های صوت و تصویر در برگزاری انتخابات آگاهانه و پرشور کاملا حمایت می‌کند.

۲. در فرایند ارجاع اولیه تخلفات احتمالی به رسانه‌ها توسط واحد نظارت، همواره امکان اعتراض و درخواست بازنگری برای رسانه فراهم است.

در صورت اصرار رسانه به اشتباه ناظر مستقر مورداعتراضی به معاونت مربوطه در ساترا جهت بازبینی و تصمیم ارجاع می‌شود که در این مورد ارجاعی از سوی آپارات اتفاق نیفتاده است.

۳. ارجاع مذکور با عنوان "اصلاح یا حذف محتوای متخلفانه" در سامانه به رسانه ابلاغ شده وگزینه "حذف"انتخاب رسانه بوده است.

۴. با بررسی مجدد فایل مذکور، علیرغم وجود معدودی از بخش‌های ناظر به زیرسوال بردن سلامت انتخابات، کلیت مصاحبه مشمول منع انتشار تشخیص داده نمی‌شود.

۵. اصل اساسی ساترا التزام به اصول فنی و پرهیز از مواجهه سیاسی است که وجود تعداد قابل توجهی مصاحبه‌های چالشی در رسانه‌ها آن را اثبات می‌کند.

۶. در ایام انتخابات تنها خط قرمز ساترا و رسانه‌های کشور اصل انتخابات و زیر سوال بردن امید مردم به اصلاح از مسیر صندوق‌های رای است.

۷. در پایان تاکید می‌شود رویه ساترا همواره شفافیت و آمادگی برای پذیرش اشتباهات احتمالی در فرایند‌های خود و اصلاح دایمی آن‌ها بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ارجاع پرونده روبیکا به کمیته رسیدگی به تخلفات به دلیل انتشار کلیپ هنجارشکنانه

انتهای پیام/

برچسب ها: ساترا آپارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساترا آپارات حذف مصاحبه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رویانیان در مصاحبه اخیر خود در خصوص این ادعا که کل کل او و علی فتح الله زاده باعث شدند قیمت بازیکنان فوتبال ایران در مقطعی بالا برود وکنش نشان داد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: ببینید آقای فتح‌الله‌زاده به نظر من یکی از مدیران کم‌نظیر فوتبالی است و در استقلال هم فکر نکنم کسی مثل ایشان باشند. آقای اولیایی مثلا یک مدیر خیلی خوبی بودند و موفقیتی هم داشتند. فتح‌الله‌زاده هم یکی از بهترین مدیران استقلال بود. ایشان قبل از من چند سال تجربه داشت، ولی واقعیت امر شما یک چیز را فقط ندیده می‌گیرید؛ حرفتان درست است، ولی شما سپاهان را ندیدید و سپاهان سیاستش همین بود. سپاهان از ما خیلی گران‌تر می‌خرید، ولی صدایش در نمی‌آمد.

رویانیان در خصوص هزینه‌های باشگاه سپاهان در آن زمان افزود: ما و استقلال، چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آن‌ها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آن‌ها یک میلیارد می‌دادند. واقعیتش من قبول دارم یک زمانی ناگهان قیمت فوتبال بالا کشید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان