Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح‌های ملی صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری 1345 میلیارد تومان، همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز سه‌شنبه رضا اردکانیان وزیر نیرو با بهره‌برداری از طرح‌های ملی صنعت برق در کشور، قطار پویش #هرهفته_الف_ب_ایران را به ایستگاه ششم خود در سال جاری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران (دیسپاچینگ ملی جدید کشور) با اعتباری بالغ بر 1145 میلیارد تومان با دستور وزیر نیرو افتتاح شد. همچنین، طرح‌های جهادی بهسازی شبکه برق 10 هزار روستا نیز که قرار است در سال 1400 با اعتبار سه هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد، در فاز اول شامل 560 روستا برای 70 هزار مشترک ساکن در استان‌های لرستان، مرکزی و فارس با اعتبار 170 میلیارد تومان افتتاح شد.

بر این اساس، طرح تحویل 20 هزار دستگاه مولد برق خورشیدی قابل حمل به 20 هزار خانوار عشایر هم که مقرر شده در سال 1400 با اعتبار 200 میلیارد تومان اجرایی شود، در فاز اول سه هزار دستگاه به سه هزار خانوار عشایر با اعتبار 30 میلیارد تومان تحویل داده شد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) رضا اردکانیان وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران رضا اردکانیان وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی اظهار کرد: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر شناسایی شد از حدود یک ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی افزود: امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی تمام منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تأمین آب روستاهای «چشمه شیرین»، «دول گلاب»، " «گله دار»، «زید»، «تلخاب»، «زرانگوش» و روستای آهنگران بخش هندمینی رفع شد.

محمدی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی دانست و گفت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه‌خانه آب دربند و آبرسانی سیار، تأمین می‌شد.

کد خبر 746607

دیگر خبرها

  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد