Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@06:46:54 GMT

زیدان سرمربی یوونتوس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۷۹۳۶

زیدان سرمربی یوونتوس می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوونتوس با هدایت پیرلو نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری سری A کسب کرده است و حتی این احتمال وجود دارد که نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورد.

احتمال ماندن پیرلو در یوونتوس در حد صفر است و به همین خاطر باید منتظر انتخاب سرمربی جدیدی برای بیانکونری‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اکیپ فرانسه از زین‌الدین زیدان به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت یوونتوس سخن به میان آورد و نوشت که زیدان در آستانه توافق با سران یووه است.

رئال مادرید با هدایت زیدان هم در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است و تنها امید این تیم برای کسب جام قهرمانی در لالیگا است که این احتمال هم چندان آسان نیست چرا که تنها سه بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است و این اتلتیکو مادرید است که با دو امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد.

شاید سران رئال مادرید هم بی تمایل به تغییر در نیمکت خود نباشند و این باعث شده تا احتمال حضور زیدان در یووه زیاد باشد.

با پیوستن زیدان به یوونتوس بعید است که کریستیانو رونالدو از تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان تراکتور/عکس

253 251

کد خبر 1513891

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زین الدین زیدان باشگاه یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت ادامه همکاری «هاکان دمیر» با فدراسیون بسکتبال به عنوان سرمربی تیم ملی یکی از ابهاماتی بود که سال گذشته پیرامون این تیم و فدراسیون ایجاد شد.

بعد از عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و حضور نه چندان پُررونق در بازی های آسیایی، این ابهام وقتی بیشتر شد که دمیر دی سال گذشته هدایت تیم «مانیسا» در لیگ ترکیه را بر عهده گرفت.

با این اوصاف تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم ملی بسکتبال به بعد از رقابت های انتخابی کاپ آسیا موکول شد. دیدار با قطر و هند در چارچوب پنجره نخست این رقابت ها، اسفند سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران در هر دو دیدار صاحب برتری شد.

با این حال بازهم در مورد دمیر و پرونده قراردادش تصمیمی گرفته نشد. فدراسیون بسکتبال اما با لحاظ کردن زمان اتمام قرارداد هاکان دمیر (اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی ها برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی را آغاز کرده است. این فدراسیون در این مرحله از انتخاب سرمربی، همزمان گزینه های داخلی و خارجی را برای انتخاب مدنظر قرار دارد که البته خودِ هاکان دمیر هم یکی از آنها است.

در همین رابطه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال روز شنبه نخستین نشست خود در سال جاری را برگزار کرد تا بررسی اجمالی در مورد گزینه های هدایت تیم ملی بسکتبال صورت بگیرد.

جواد داوری رییس فدراسیون، محسن معزی فر دبیر فدراسیون، عنایب الله آتشی عضو هیات رییسه و کارشناس خبره، علی توفیق و محسن شاه علی کارشناسان بسکتبال از افراد حاضر در این نشست بودند. فرزاد کوهیان عضو کمیته فنی هم به دلیل حضور در خارج از کشور، به صورت آنلاین این نشست را همراهی کرد.

با وجود مطرح شدن گزینه های داخلی و خارجی جدید، هاکان دمیر همچنان یکی از گزینه های فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم ملی است

سعید تابش نیا سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال که در این نشست حاضر بود در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد موضوعات مطرح شده در نشست توضیح داد و گفت: بیشتر زمان جلسه به بررسی گزینه های هدایت تیم ملی گذشت. برای انتخاب سرمربی جدید، گزینه های داخلی و خارجی مطرح هستند. رزومه این گزینه ها در اختیار اعضای کمیته فنی قرار گرفت و بررسی اجمالی در مورد آنها انجام شد.

وی تصریح کرد: قرار بر این شد هر یک از اعضای کمیته فنی، در مورد گزینه های موردنظر تحقیق و بررسی شخصی خود را داشته باشند و نتیجه را تا پایان هفته به فدراسیون اعلام کنند تا مسوولان فدراسیون بر اساس نظرات ارایه شده، جمع بندی لازم را داشته باشند.

سخنگوی کمیته فنی فدارسیون بسکتبال از اشاره به نام گزینه های مطرح شده امتناع کرد و گفت: گزینه های خارجی از کشورهای صاحب سبک هستند. گزینه های داخلی هم قاعدتا همگی از مربیان موفق بسکتبال کشورمان به حساب می آیند که به خاطر پیگیری لیگ برتر بهتر است نامی از آنها نبریم.

تابش نیا در پاسخ به این پرسش که «به نظر می رسد با توجه به اتمام قرارداد هاکان دمیر و مطرح شدن گزینه ها جدید، فدراسیون تمایلی به تمدید قرارداد با این مربی ندارد و باید پرونده او در بسکتبال ایران را مختومه در نظر گرفت؟»، گفت: در مورد گزینه های موردنظر فقط به این اشاره می کنم که هاکان دمیر هم یکی از گزینه های خارجی برای هدایت تیم ملی است. یعنی نام وی در فهرست گزینه ها بود اما او در همین حد که کاندیدا به حساب می آید. در مورد وی هم مانند دیگر گزینه ها باید نظرات اعلام و جمع بندی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در کل اینکه هاکان دمیر کماکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد و قرارداد با او تمدید شود یا اینکه مربی دیگری هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و او خارجی باشد یا داخلی، هیچ چیز مشخص نیست. نظرات اعضای کمیته فنی و جمع بندی فدراسیون، تا حدی این ابهام را بر طرف می کند.

کد خبر 6084151 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • سرمربی سابق تیم ملی ولز در آستانه حضور در تراکتور
  • همه چیز درباره آینده نیمکت مربیگری بایرن مونیخ