Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهانی ها قصد شکایت از افشین پیروانی دارند.

باشگاه سپاهان اعلام کرد در رابطه با صحبت‌های افشین پیروانی در خصوص این باشگاه شکایت می‌کند.

علی ناظری، مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان، در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این‌که  باشگاه سپاهان از سرپرست تیم پرسپولیس شکایت می‌کند، اظهار کرد: 

افشین پیروانی بهتر است اتهام واهی در رابطه با عقد قرارداد با ویلموتس را از ابراهیم شکوری، سرپرست وقت دبیرکلی فدراسیون فوتبال و معاون باشگاه پرسپولیس سوال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت:

آقای ساکت در زمان عقد قرارداد با ویلموتس در حوزه اداری فدراسیون مسئولیتی نداشت و فقط سرپرست تیم ملی بود. باشگاه سپاهان در خصوص انتشار اکاذیب و تهمت‌های آقای پیروانی شکایت کیفری در مراجع قضایی را مطرح می‌کند.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند چینی ها با سه مهاجم برزیلی می خواهند به جام جهانی بروند! ادعای عجیب دکتر هاشمیان | انصاریان مرگ شریفی داشت، علیه او توطئه کردند خداحافظی جانلوییجی بوفون با یوونتوس: داستان من در این خانه رقم خورد پوچتینو: سرخیو راموس در پاری سن ژرمن؟ چیزی نمی گویم تا سو برداشت نشود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین پیروانی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی