Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز خبری از توافق میان سرخیو راموس و رئال مادرید برای تمدید قرارداد نیست. 

سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اگر اوضاع به همین شکل باقی بماند و هیچ کدام از طرفین از مواضع خود کوتاه نیایند، سرخیو راموس با پایان قراردادش در انتهای این فصل، رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه حل ساده است: اگر باشگاه به راموس یک قرارداد 2 ساله پیشنهاد دهد، کاپیتان تیم شرایط و مفاد قرارداد جدید را خواهد پذیرفت، حتی اگر در قراداد جدید حقوق وی با کاهشی 10 درصدی مواجه شود. با این حال به نظر می رسد رئال مادرید علاقه ای به افزایش مدت اعتبار قرارداد ندارد؛ آنها در ژانویه 2021 پیشنهاد تمدید 1 ساله به راموس ارائه دادند و همچنان روی این پیشنهاد پافشاری می کنند. خبر رسیده که راموس 2 بار با فلورنتینو پرز (ریاست باشگاه) ملاقات کرده و بنا به اطلاعاتی که به دست مارکا رسیده اند، هر دو طرف در جلسه دوم، جدایی  و پایان همکاری را پذیرفته اند. البته رابطه پرز و راموس همچنان خوب است و ممکن است این موضوع باعث شود طرفین اختلافات شان را کنار بگذارند. 

در هر صورت، اکنون فشار کمتری روی رئال مادرید برای نگه داشتن سرخیو راموس وجود دارد؛ زوج میلیتائو - ناچو به خوبی جواب داده و آلابا نیز در تابستان به جمع آنها اضافه خواهد شد. خروج راموس نه، این خروج رافائل واران است که می تواند رئال مادرید را برای خرید یک مدافع وسط دیگر مجاب کند؛ احتمال فروش واران در تابستان جاری وجود دارد. 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند چینی ها با سه مهاجم برزیلی می خواهند به جام جهانی بروند! ادعای عجیب دکتر هاشمیان | انصاریان مرگ شریفی داشت، علیه او توطئه کردند خداحافظی جانلوییجی بوفون با یوونتوس: داستان من در این خانه رقم خورد پوچتینو: سرخیو راموس در پاری سن ژرمن؟ چیزی نمی گویم تا سو برداشت نشود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان

رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی، منچسترسیتی را شکست دهد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی