Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@03:35:34 GMT

اعلام ترکیب منچستریونایتد مقابل لسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۰۷۳

اعلام ترکیب منچستریونایتد مقابل لسترسیتی

ترکیب منچستریونایتد جهت دیدار برابر لسترسیتی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، درچارچوب مسابقات هفته سی و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس از ساعت  21:30امروز تیم های منچستریونایتد و لسترسیتی با هم مصاف می دهند.

ترکیب منچستریونایتد برای این مسابقه را مشاهده می کنید:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لسترسیتی لسترسیتی منچستر یوناتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند که در این فصل آمار جالب توجهی در دوران حضورش در ترکیب به جا گذاشته، یک بار دیگر با کلین شیت بازی را به پایان رساند.

مدافع میانی باتجربه استقلال پیش از این بازی، 12 حضور در ترکیب آبی‌ها را به نام خود کرده بود که ماحصل آن 10 کلین شیت بود. مرادمند در اراک و در جدال برابر آلومینیوم در شرایطی سیزدهمین حضورش را در جمع شاگردان جواد نکونام پشت سر گذاشت که موفق شد یازدهمین کلین شیت این فصل خود را به انجام برساند.

این بازی البته از اهمیت زیادی برای این مدافع برخوردار بود. مرادمند بازی رفت مقابل آلومینیوم اراک را در شرایطی پایان داد که با اخراج از زمین مواجه شده بود، اینبار اما شرایط کاملا متفاوت برای این بازیکن پیش رفت و او ضمن دستیابی به سه امتیاز ارزشمند و تداوم صدرنشینی با استقلال در جدول، با خاطره‌ای خوش اراک را ترک کرد.

مرادمند البته به خاطر اتفاقات پایان بازی و حضور یکی از هواداران در داخل زمین که منجر به دخالت او برای حمایت از وی شد، اکنون به کمیته انضباطی دعوت شده است و باید دید چه تصمیمی برای این مدافع باتجربه گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • بورنموث - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • تعویض پیراهن بازیکنان منچستریونایتد در بین دو نیمه دیدار مقابل ساوتهمپتون (1996/4/13) / فیلم