Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیرعبداللهیان گفت: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست‌ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در تماس‌های تلفنی با روسای دفاتر حماس و جهاد اسلامی در ایران گفت: جمهوری اسلامی با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند؛ امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و به خون کشاندن نمازگزاران روزه دار را تحمل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین از جمله در قدس، مسجدالاقصی و غزه افزود: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست‌ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.

در این تماس آقایان خالد رییس دفتر حماس، قدومی و ابوشریف رییس دفتر جهاد اسلامی فلسطین در تهران از حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مسجدالاقصی تشکر کرده و روحیه مردم فلسطین را علیرغم جنایات اخیر صهیونیست‌ها عالی و سرشار از ایمان و جهاد توصیف کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان فلسطین نابودی اسراییل حمایت از فلسطین دشمنی اسراییل حمله به مسجدالاقصی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

کد خبر 6081439

دیگر خبرها

  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • عملیات ایران ثابت کرد رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم غزه رقم خواهد زد
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • احزاب لبنانی: پاسخ ایران، شکنندگی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد