Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن دهنوی، نماینده مجلس مدعی شده است: در سفر استانی دولت به مشهد، از دفتر رئیس‌جمهور زنگ زدند و پتو و تشک بِرند خاصی را برای آقای رئیس‌جمهور سفارش دادند! مسئولین استان گفتند آن تشک را در شهر پیدا نکردیم؛ از تهران خریدیم و با هواپیما آوردند تا رئیس‌جمهور استفاده کند!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این نماینده افزود: تمام این ادعاها مستند است و حاضرم در هر محکمه‌ای از این حرف‌ها دفاع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد تند معاون دفتر رییس‌جمهور

معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در واکنش به ادعای این نماینده مجلس در توئیتی نوشته است: کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان ازشبکه سه و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود. در یاوه‌سرایی و ابتذال به رقابتی مهوع افتاده‌اند.

معزی افزود: بپذیرید که نه ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه روحانی نامزد این انتخابات است؛ بنابراین جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید، همان آنتنی که محدودیتهایش فقط شامل روحانی شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید محسن دهنوی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مطلبی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی گذشته اش پرداخت که رسانه‌های وابسته به جریان جمهوریخواه می‌گویند با دروغپردازی همراه است.
رئیس جمهور بایدن ادعای دوران رقابت‌های انتخاباتی اش را بار دیگر تکرار کرد مبنی بر اینکه راننده ۱۸ چرخ بود. این یک دروغ بزرگ است! او دیروز در فلوریدا این حرف‌ها را زد.
اما بسیاری از انجمن‌های رانندگان، این حرف را رد کرده اند و گفته اند هیچ مدرکی وجود ندارد مبنی بر اینکه بایدن با ۱۸ چرخ رانندگی کرده باشد. چندین ادعای دیگر که بایدن در گذشته نیز گفته بود، رد شده است. بیاید به این ادعا‌ها نگاهی بیاندازیم.
بایدن قبلا گفته بود‌: دایی من که اسمش بوسی آمبروس فینگان بود خلبان هواپیما‌های تک موتوره بود که از آن برای شناسایی در مناطق جنگی استفاده می‌شد. او در گینه جدید هدف گلوله قرار گرفت و هرگز جسد او را پیدا نکردند، زیرا در آن بخش از گینه جدید، آدم خوار‌های زیادی وجود داشتند.
وی همچنین مدعی شده بود: من هم مثل بسیاری از افرادی که در این جمع حضور دارند، اولین نفری در خانواده ام بود که به دانشگاه رفتم. می‌دیدم که پدرم برای کمک به ادامه تحصیل من چقدر به سختی افتاد و اینکه همه بچه هایش درس بخوانند.
ادعا‌های بایدن را رد کرده اند. بایدن ادعای خود درباره راننده ۱۸ چرخ را در سال ۲۰۲۱ بیان کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد نزدیکترین تجربه او درباره هجده چرخ، در سال ۱۹۷۳ بوده است و آن زمانی بود که در مقام سناتور یک تراکتور را در مسیر دلاوار تا اوهایو راند. اگر اینطور باشد که بایدن می‌گوید من هم می‌توانم بگویم که چندین هواپیمای ۷۴۷ را در پرواز‌های بین المللی هدایت کرده ام!

دیگر خبرها

  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد