Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیمی پور از توزیع یک هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) میان نیازمندان سطح شهرستان آبادا در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» عصر امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت) در حاشیه آئین توزیع بسته های معیشتی طرح احسان رمضان میان نیازمندان شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در ماه رمضان از طریق مصلای نماز جمعه آبادان چهار رزمایش همدلی و مواسات برگزار شد اظهار کرد: در این رزمایش یک هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان نیازمندان آبادان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آبادان افزود: در آستانه عید سعید فطر مجموعه موسسات خیریه و گروه های جهادی با همراهی نهاد امامت جمعه این شهرستان تلاش خواهند کرد تا این بسته های معیشتی در شب عید فطر بر سر سفره خانواده های هدف به ویژه کسانی که هم مبتلا به بیماری کرونا شده اند و هم از آن آسیب دیدند قرار گیرد.

 

وی ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، ماکارانی، رب گوجه، حبوبات و روغن است که طی امروز و فردا در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور با تقدیر از مردم آبادان که در ایام ماه مبارک رمضان مسئله مواسات را به طرق مختلف پیگیری کردند گفت: بخشی از خانواده ها در این ایام تلاش کردند تا با پخت غذا از نیازمندان دستگیری کنند، عده ای نیز در مسئله آزادی زندانیان و کمک به آنها و بخش اعظمی هم در حوزه تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های بی بضاعت فعالیت کردند.

 

وی با اشاره به نحوه شناسایی نیازمندان عنوان کرد: از پیش از آغاز شیوع کرونا  اسامی افراد نیازمند را به واسطه موسسات خیریه جمع آوری کرده بودیم همچنین از طریق دفتر نهاد امام جمعه با پیگیری و سرکشی به محلات مختلف، ائمه جماعات مساجد محلات، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین سایرین اسامی نیازمندان آبرومند را به دست آوردیم؛ البته این افرادی که شناسایی شدند به غیر از خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی بودند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور یاد آور شد: تعداد این افراد شناسایی شده بسیار قابل توجه است به ویژه افرادی که به واسطه کرونا بیمار یا بیکار شدند بسیار است؛ به دنبال این هستیم تا سامانه ای را تشکیل دهیم که اولویت بندی کنیم تا بتوانیم در سایر موضوعات دیگر نیز به آنها کمک رسانی کرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیازمندان آبادان طرح احسان رمضان بسته های معیشتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره خبرگزاری شبستان خوزستان امام جمعه آبادان منطقه آزاد اروند کمک به نیازمندان میان نیازمندان ابراهیمی پور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان