Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@20:04:24 GMT

قم قرنظینه شد / ورود خودرو‌های غیربومی ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۶۳۹

قم قرنظینه شد / ورود خودرو‌های غیربومی ممنوع

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمید عرب لاریمی این محدودیت‌ها را با هدف مقابله با کرونا بیان کرد و افزود: از امروز تا ساعت 12 ظهر شنبه 25اردیبهشت ساعت این طرح در ورودی‌های شهر قم اجرا می‌شود.

وی جریمه ورود خودروهای غیربومی با استان قم را 500 هزار تومان دانست و افزود: جریمه ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عرب خطاب به ساکنان قم که دارای خودرو دارای پلاک غیربومی هستند گفت: از نظر قانونی این تخلف است و دارنده پلاک 48ساعت بعد از سکونت در شهر باید تسبت به تغییر پلاک اقدام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور قم قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد

جواد عبدلی روز پنجشنبه افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه‌های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران وبیدگل هم به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت حق ورود به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی هم رایگان شد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با توجه به اینکه کویر‌های آران و بیدگل هم جزئی از منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است قرار شد مبلغ ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی رایگان باشد و تنها ورود خوردر‌های آفرودی شهروندان کاشان به مرنجاب با تخفیف ویژه، ۵۰ هزار تومان دریافت خواهد شد، چراکه ورود این نوع خودرو‌ها آسیب‌هایی مختلفی از جمله محیط زیستی برای منطقه دارد.

وی تصریح کرد: گردشگرانی سایر شهر‌های کشور هم که اقامت خود را از مجموعه‌های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، هم شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویر‌های کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت‌هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده‌ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزار‌های شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟