Web Analytics Made Easy - Statcounter

​امتداد - بانک صادرات ایران به منظور حمایت از تولید و کمک به افزایش میزان اشتغال در کشور طی سال گذشته به بیش از ٥٠ هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط (SME) بالغ بر ٣٠٩ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد   ، پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط از سال‌های گذشته تاکنون در اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مورد توجه بانک صادرات ایران بوده و همچنان در قالب محصولات  و طرح‌های متنوع بانکی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک صادرات ایران در سال گذشته ٣٠٩ هزار و ٥٤١ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای استمرار تولید و افزایش اشتغال در ٥٠ هزار و ٥٠٧ بنگاه‌ کوچک و متوسط پرداخت کرد. اعطای این تسهیلات که به دو صورت پرداخت از طریق سامانه هماهنگ با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (بهین‌یاب) و پرداخت مستقیم توسط بانک صادرات ایران به این بنگاه‌ها صورت گرفته، از سال‌های گذشته تاکنون همچنان ادامه یافته به نحوی که مجموع پرداختی‌های بانک به این بنگاه‌ها طی دو سال ٩٧ و ٩٨ به بیش از ٢٤٣ هزار میلیارد ریال رسیده و تعداد بنگاه‌های کوچک و متوسط دریافت کننده تسهیلات حمایتی از بانک صادرات ایران در این دو سال به ٥٧ هزار و ٦٣١ واحد بالغ گردیده است.  بانک صادرات ایران همچنین با استفاده از ظرفیت‌های متنوع طرح طراوت در قالب اعتبارات اسنادی ریالی و همچنین طرح مانع‌زدایی و حمایت یکپارچه از تولید «محیا» برای احیای واحدهای آسیب‌دیده تولیدی بستر مناسبی را برای حمایت از تولید و اشتغال در کشور ایجاد کرده است.
 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران کوچک و متوسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین

قزوین - مدیرکل گمرک قزوین گفت: گمرک قزوین تسهیلات ۹۰ درصدی به واحدهای تولیدی برای ترخیص کالاهای وارداتی ارائه می‌دهد.سعید نادری با اشاره به ارائه امکانات و خدمات متنوع گمرک قزوین، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، استفاده از ضمانت‌نامه بانکی و... به فعالان اقتصادی مجاز از جمله خدمات گمرک قزوین محسوب می‌شود.وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این گمرک در رده‌های مختلفی از جمله واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت و مرجوعی فعال است.
نادری تأکید کرد: درآمد گمرک قزوین در ۱۲ ماه منتهی به سال ۱۴۰۲ حدود ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بود.
به گفته این مسئول، گمرک قزوین در حوزه صادرات ۸۶۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار را به کشورهای دیگر از جمله عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه و ترکیه صادر کرد. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟