Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:14:56 GMT

رهبر مخالفان دولت ونزوئلا به مادورو پیشنهاد مذاکره داد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۰۰۰

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اروپاپرس ، مذاکره با مادورو که گوایدو همیشه با آن مخالفت می‌ کرد بخشی از ابتکاری به نام "توافقنامه نجات ملی‌" است و علاوه بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، پارلمانی ، منطقه ای و شهرداری ها با نظارت و پشتیبانی بین المللی همچنین به دنبال ورود گسترده کمک های بشر دوستانه و واکسن های ضد کووید ۱۹ است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ، گوایدو در تلاش برای دستیابی به تضمین های دموکراتیک برای همه بازیگران قدرت های دموکراتیک و چاویسم با مکانیزم ها برای نهادینه سازی مجدد ونزوئلا ، آزادی کلیه زندانیان سیاسی ، بازگشت تبعید شدگان ، عدالت انتقالی و تعهد جامعه بین المللی برای دستیابی به بهبود ونزوئلا و ارائه مشوق هایی‌ به دولت کاراکاس از جمله لغو تدریجی‌ تحریم ها به شرط ایفای اهداف اساسی‌ توافق نامه است .

به عقیده وی ، این توافق نامه باید بین قدرت های دموکراتیک نمایندگی شده از سوی دولت موقت ، مجلس ملی‌ و بازیگرانی که دولت ونزوئلا را تشکیل  می دهند و نیز جامعه بین المللی صورت گیرد .

گوایدو که در صفحه توییتر خود تاکید کرده ونزوئلا بدترین بحران تاریخ خود را تجربه می‌ کند ، افزود : وی در این زمینه با آمریکا و جامعه بین المللی گفتگو کرده و آنها نیز از یک روند مذاکرات جامع که به یک راه حل دست یابد حمایت می‌ کنند .

اروپام *۵*۴۹۱**

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا نیکلاس مادورو ونزوئلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا نیکلاس مادورو ونزوئلا ایالات متحده آمریکا نیکلاس مادورو ونزوئلا اخبار کنکور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای امنیت برای بررسی اعطای عضویت کامل سازمان ملل به فلسطین گفت: مردم فلسطین همواره قربانی حوادث و تصمیمات بین المللی بوده‌اند که خود در آن نقشی نداشته‌اند.

به گزارش الجزیره، وی افزود: از سال ۱۹۸۸ رهبری (تشکیلات خودگردان) تمایل خود را برای پایان دادن به درگیری نشان داده و امتیازات تاریخی داده است. مناقشه فلسطین و اسرائیل از مرز‌های دو طرف فراتر رفته و به مناطق دیگر نیز کشیده شده است.

نماینده فلسطین تصریح کرد: عضویت کامل در سازمان ملل حقی است که ما باید با تصمیم بین المللی نه از طریق مذاکره به آن دست یابیم. هر کسی که مانع تصمیم‌گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل شود، به افزایش شانس صلح در منطقه ما کمک نمی‌کند.

وی تأکید کرد: مشغله ما به عضویت کامل در سازمان ملل باعث نمی‌شود جنگ همه جانبه‌ای را که در غزه در حال وقوع است، فراموش کنیم. بخش بزرگی از نوار غزه غیرقابل سکونت شده است. در همین حال، حملات شهرک نشینان علیه شهروندان ما در کرانه باختری و قدس اشغالی در حال افزایش است.

نماینده تشکیلات خودگردان همچنین گفت: جامعه بین المللی نباید اجازه دهد هیچ طرفی خود را فراقانونی و مصون از مجازات فرض کند. مسؤولیت تجاوز به نوار غزه بر عهده کشور‌هایی است که اسرائیل را مسلح می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • دولت توسعه‌گرا چیست؟
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران