Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:33:06 GMT

منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۰۰۹

منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد تیم دوم جدول رده بندی در خانه به دیدار لسترسیتی رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

یونایتد که باید پنجشنبه برابر لیورپول قرار گیرد، در این دیدار نفراتی چون برونو فرناندس، راشفورد و کاوانی را روی نیمکت قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا لورنس توماس برای لسترسیتی گلزنی کرد ولی میسون گرینوود توانست بار دیگر برای یونایتد گلزنی کند تا شمار گلهای خود را در ۶ بازی اخیر لیگ برتر به عدد ۶ برساند. این پایان کار نبود و لسترسیتی توانست به وسیله چاآلار سیونچو به گل دوم برسد تا با این نتیجه لستر در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باقی بماند ولی خوشحال‌ترین تیم، منچسترسیتی بود که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی شده کرد.

این دومین قهرمانی سیتی در این فصل، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه بود. سیتی در فینال لیگ قهرمانان نیز باید برابر چلسی قرار گیرد.

پپ گواردیولا نیز برای سومین بار قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد تا با احتساب ۳ قهرمانی در بوندسلیگا با بایرن مونیخ و 3 قهرمانی در لالیگا با بارسلونا، شمار قهرمانی های لیگ خود را به عدد 9 برساند.

پربیننده ترین طوفان طارمی در پورتو ادامه دارد بزن بزن شدید پس از پایان بازی سپاهان-پرسپولیس ساعت دربی پایتخت تغییر کرد شکایت پرسپولیس از سپاهان داور دربی مشخص شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵

باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا در مقابله با اقدام باشگاه رئال مادرید که در تلاش برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است، ارلینگ هالند را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (سه‌شنبه) گزارش داد؛ ارلینگ هالند خرید رؤیایی باشگاه بارسلونا برای تابستان 2025 است و با توجه به درآمد حاصل از ورزشگاه جدید، باشگاه باید توانایی خرید او را در تابستان 2025 داشته باشد.

طبق این گزارش؛ فاکتورهایی که می‌تواند به بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی در تابستان 2025 کمک کند، به شرح زیر است:

* تحقیقات از منچسترسیتی درباره نقض احتمالی قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا

* منقضی شدن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان 2025

* رابطه شخصی فوق‌العاده خوان لاپورتا با مدیر برنامه‌های هالند

* مکسوِل بازیکن سابق بارسلونا نیز یکی از مدیر برنامه‌های هالند است

هالند مرسدس بنز 3.2 میلیون یورویی خرید + عکس

هالند 22 ساله که تابستان 2022 پس از دو فصل و نیم درخشش در بوروسیا دورتموند، با فعال شدن بند فسخ 60 میلیون یورویی‌اش به منچسترسیتی پیوست، در این تیم انگلیسی هم فوق‌العاده کار کرده و تاکنون در 87 بازی موفق به ثمر رساندن 81 گل شده و 15 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

این مهاجم نروژی که در فصل جاری هم در 34 بازی 29 گل برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ثمر رسانده، تاکنون به منچسترسیتی برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵